وضعیت پرسپولیس در روزهای جدید خوب نیست

وضعیت پرسپولیس در روزهای جدید خوب نیست

هافبک سابق پرسپولیس از دیدن سطح و کیفیت بازی این تیم مقابل سپاهان در اصفهان شوکه شد. بهزاد داداش زاده با اشاره به این سوال یادآور می شود: از یکی دو هفته قبل از این مسابقه همه در مورد ال کلاسیکو و … صحبت می کردند اما این بدترین ال کلاسیکویی بود که تا به حال دیده بودم. در واقع آنچه دیدیم فوتبال یا رقابت دو تیم بزرگ و سرشناس فوتبال کشور نبود، بلکه جنگی در میانه میدان بود!

وی ادامه می دهد: بازی بسیار سرد و خسته کننده بود. بعد از یک وقفه در لیگ، این بدترین بازی چند سال اخیر بود. اگر بازی را از تلویزیون تماشا می کردید، به راحتی می توانستید وسط دو بار بخوابید و بیدار شوید زیرا هیچ هیجانی وجود نداشت. مهاجم سپاهان اصفهان در این دیدار با علیرضا بیرانوند تک به تک شد و دیگر هیچ! بالاخره آیا این مسابقه با این همه بازیکن معروف می تواند چنین کیفیتی داشته باشد؟

هافبک سابق پرسپولیس همچنین خاطرنشان می کند: حتما شنیده ام که پرسپولیس مشکلات ناگفته ای دارد اما به هر حال نام آن تیم پرسپولیس است. پرسپولیس در هر شرایطی باید عالی و در سطح بالا بازی کند. این تیم در یک بازی ضعیف و ضعیف در خانه مقابل تراکتورسازی شکست خورد و مقابل سپاهان اصفهان حرفی برای گفتن نداشت و ظاهرا به تساوی بسنده کرد.

داداش زاده در خصوص بهترین بازیکن پرسپولیس در اصفهان نیز می گوید: وضعیت پرسپولیس خوب نیست. وقتی یک تیم خوب نیست و بد بازی می کند قطعا همه بد هستند و نمی توان فقط یک بازیکن را نام برد اما در تمام این شرایط فکر می کنم کمال سخن نیا عملکرد نسبتاً بهتری داشت. او در خط هافبک سختی کشید و نشان داد که همچنان یک هافبک با کیفیت و مهم برای پرسپولیس است. برای پرسپولیس و پیروزی در اصفهان موفقیت کامل کافی نبود و همه بازیکنان باید با کیفیت قبلی بازی می کردند اما اینطور نبود.

وی ادامه می دهد: نکته دیگری که متوجه نشدم نیمکت نشینی سروش رفیعی بود. او تجربه بازی در اصفهان و سپاهان را دارد و با توجه به تکنیک و قدرت بازی سازی بالایی که دارد می تواند کمک زیادی به تیم کند. شاید به دلایلی تمرکز لازم را نداشت و به همین دلیل روی نیمکت نشست. به هر حال آنچه در اصفهان دیدیم فقط پرسپولیس نبود و امیدوارم این تیم در این هفته به اوج برگردد.

بهزاد داداش زاده در خاتمه می گوید: با تمام این تفاسیر و صحبت ها همچنان می گویم پرسپولیس شانس اول قهرمانی را دارد. این تیم می تواند بالاتر از بقیه حریفان بایستد به شرط اینکه زودتر تجمع کنند. این تیم اول باید تمرکز خود را به دست آورد و در این صورت مطمئن باشید هیچ تیمی حریف او نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید