وعده جدید افزایش حقوق سربازان

وعده جدید افزایش حقوق سربازان

روز جدید : رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از افزایش حقوق سربازان در سال آینده خبر داد و گفت: در کمیسیون تلفیق و در تبصره 14 قانون هدفمندی یارانه ها این افزایش را در نظر داریم.

وحید جلال زاده در پاسخ به این سوال که امسال نیز مانند هر سال ردیف بودجه ای برای سربازان در نظر گرفته نشده که آیا سربازان در سال آینده افزایش حقوق خواهند داشت و این موضوع در کمیته مشترک بررسی می شود یا خیر، گفت: خیر. سال در سبد بودجه برای حقوق، لباس و لباس سربازان دیده نمی شود و این موضوع جدیدی نیست.

وی افزود: در تبصره 14 قانون هدفمندی یارانه ها در سال گذشته شاهد افزایش های خوبی در حقوق سربازان بودیم که منجر به افزایش حقوق سربازان شد و همچنین به مسائل مربوط به پوشاک و پوشاک پرداختیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امسال در تبصره 14 این اتفاق می افتد و خدای نکرده در سال آینده افزایش حقوق سربازان را داشته باشیم.

جلال زاده در پاسخ به این سوال که چند درصد حقوق سربازان افزایش می یابد، گفت: ابتدا باید منابع را شناسایی کنیم تا بتوانیم بگوییم این افزایش چقدر باید باشد.

این نماینده مجلس ادامه داد: باید دید که بودجه امسال با چند دلار بسته می شود و چند بشکه نفت در بودجه تخصیص می یابد و سپس کمیسیون مشترک تشکیل می شود تا بتوانیم درباره این موضوع صحبت کنیم. “

دیدگاهتان را بنویسید