وقتی ارسلان مطهری عشقش به استقلال را ثابت می کند

وقتی ارسلان مطهری عشقش به استقلال را ثابت می کند

با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در فوتبال ایران بازیکنان کمی از اردوی آبی پوشان خارج می شوند و شاید سیاوش یزدانی با فسخ قرارداد راهی تیم سپاهان شود.

در ابتدا شایعه جدایی علیرضا رضایی از اردوی آبی ها شنیده می شد اما او به صراحت اعلام کرد که از نیمکت نشینی در تیم استقلال بدش نمی آید و می ماند و به مبارزه خود ادامه می دهد. او البته دو هفته است که در ترکیب ثابت استقلال به دلیل مصدومیت سیدحسین حسینی بازی می کند.

سجاد شهبازادا که در سپاهان آقا گل آقای گل لیگ برتر شد، دیگر بازیکنی بود که گفته می شد اردوی آبی ها را ترک می کند. اما این بازیکن راه به جایی نمی برد و بر اساس صحبت هایی که با ریکاردو ساپینتو داشت تصمیم گرفت در این تیم بماند. علاوه بر این امیرعلی صادقی و امید حامدی فر در حالی که زمزمه هایی مبنی بر حضور آنها در سایر تیم ها به عنوان بازیکنان قرضی شنیده می شد، در ترکیب استقلال ماندند و امانوف به درخواست باشگاه برای فسخ قرارداد پاسخ منفی داد. همه این بازیکنان امیدوارند در هفته های آینده به ترکیب ثابت استقلال بپیوندند و عملکرد خوبی ارائه دهند.

الگوی همه این بازیکنان امیرارسلان مطهری است. مهاجمی که در ابتدای فصل مورد توجه ریکاردو ساپینتو قرار نگرفت و حتی وارد لیست فروش هم شد اما حالا به یکی از اصلی ترین بازیکنان خط حمله ریکاردو ساپینتو تبدیل شده است. در واقع به خاطر امیرارسلان مطهری لیست فروش استقلال افت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید