وقتی استقلال به پرسپولیس باج می دهد!

وقتی استقلال به پرسپولیس باج می دهد!

روزبه چسمی در روزهای اخیر در حال مذاکره با استقلالی ها برای تمدید قرارداد بود اما این مذاکرات منجر به عقد قرارداد نشد و او اعتراف کرد که پس از مذاکره با ساپینتو، سرمربی جدید استقلال قرارداد خود را با این باشگاه تمدید خواهد کرد و ابتدا قصد دارد در این باره اظهار نظر کند. سرمربی جدید خودم. روزبه چسمی عمدتاً هافبک دفاعی است اما بارها چه در بازی های باشگاهی و چه در بازی های تیم ملی به عنوان مدافع میانی بازی کرده است.

سپاهان در تلاش برای خرید روزبه چسمی است که پیش از عقد قرارداد با محمد دانشگر با میلاد زکی پور نیز قرارداد بسته بود. طبیعتا اکثر خریدهای سپاهان در این فصل در خط دفاعی است زیرا اصفهانی ها گلیسانی و دانیال اسماعیلی فر را از دست دادند و گفته می شود محمد نژاد مهدی به احتمال زیاد در جمع آبی پوشان حضور دارد و تنها در بین دیگر مدافعان سپاهان عزت پورگز قرارداد دارد. با تیم سپاهان برای یک فصل دیگر. سپاهان نیز در تلاش است تا محمدعلی نژاد وینگر تیم آلومینیوم اراک را به خدمت بگیرد و امروز و فردا قرارداد با این بازیکن نهایی می شود.

جذب محمد دانشگر از باشگاه سپاهان یک شوک برای آبی ها بود و در آینده در صورت حضور روزبه چشمی در مجموعه طلایی خط دفاعی استقلال جای این بازیکن خالی می شود و آبی ها برای تکمیل خط دفاعی خود باید چندین خرید انجام دهند. . شاید حضور محمد نژاد مهدی در خط دفاع استقلال کمی این خلأ را پر کند. به خصوص اگر محمدحسین مرادمند و سیاوس یزدانی باید با رفع موانع به اردوی آبی پوشان برگردند.

دیدگاهتان را بنویسید