وقتی این استقلال عزیز بنده را می شوید و پراکنده می کند

وقتی این استقلال عزیز بنده را می شوید و پراکنده می کند

کیوان بابادی سرپرست باشگاه استقلال خوزستان از بی توجهی عزیزی هادم در سفر به اهواز برای حضور در تیم های فوتبال لیگ برتر و لیگ یک خوزستان انتقاد کرد و گفت و گو کرد:

* شکی نیست که مجموعه فولاد خوزستان آبروی فوتبال ایران است و تشکیلات این باشگاه مایه افتخار خوزستانی هاست، اما فوتبال خوزستان تنها باشگاه فولاد است و استقلال خوزستان، نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان و استقلال ملاثانی نباید. آیا رئیس فدراسیون فوتبال است که اساساً فردی تجملی است؟ این در حالی است که باشگاه استقلال خوزستان در یکی از مناطق مجلل اهواز است و اگر به باشگاه ما می آمد قطعا کت و شلوارش کثیف نمی شد.

* روزگاری همه دوست داشتند به آبادان و مسجد سلیمان سفر کنند و آیا آقای عزیزی هادم نباید در سفر برنامه ای برای بازدید از این تیم ها داشته باشد؟

* نحوه بازدید رئیس فدراسیون از باشگاه های سپاهان و ذوب آهن در سفر به اصفهان اما در سفر به خوزستان این اتفاق رخ نداد. این فقط تبعیض است.

* سفرهای رئیس فدراسیون ژست تشریفاتی و مدیریتی است. سفری که راهی برای خروج از استان خوزستان ندارد و تنها سفری است که بر دوش باشگاه ها و فدراسیون سنگینی می کند.

* عکس گرفتن عزیزی هادم با گالری باشگاه های فولاد، سپاهان و ذوب آهن هیچ دردی از باشگاه های فوتبال ایران دوا نمی کند. در حال حاضر بحث من این است که رئیس فدراسیون فوتبال به سایر باشگاه های خوزستان توجهی ندارد و اعمال و رفتار او در سفر به اهواز را تبعیض آمیز می دانم.

دیدگاهتان را بنویسید