وقتی مس سونگون پایین کشیده شد!


ساعت: 15:13
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887707

تغییرات مدیریتی باشگاه مس سونگون ورزقان با واکنش های خنده آور در فضای مجازی همراه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، عصر دیروز خبر انتصابی در ورزش استان مثل بمب منفجر شد و تیتر این بود که محمدرضا کافی از مدیریت باشگاه مس سونگون ورزگان کناره گیری می کند و رسول خطیبی جای او را می گیرد.

این خبر بسیار تعجب آور و تکان دهنده بود و اغراق نخواهد بود اگر بگوییم با دیدن آن شوکه شدید!

در صفحه ما بسیاری از کاربران با عبارت «مس سونگون به دیار باگی شتافت و مداحی خود را خواند» به تغییرات مدیریتی این باشگاه واکنش نشان دادند.

اما بازتاب او در یکی از صفحات پرطرفدار ورزشی کشور که اکثریت مخاطبان این قرار را به تمسخر گرفتند جالب بود.

یکی از کاربران با ابراز تعجب از این توسعه نوشت: مس سونگون عزل شد.

کاربر دیگری نیز با انتقاد از انتخاب سرمربی به عنوان مدیرعامل بدون سابقه کاری در این زمینه گفت: هیچکس سر جایش نیست!


19abfa2f 4fbe 4f0b 9512 3bdf58b03c53 خبر خاکستری

در یکی از کامنت ها نوشته شده بود: «مدیرعامل؟ مگه سرمربی نبود؟» و در پاسخ یکی از کامنت ها نوشت: «او حساب کاربری خود را تغییر داد».

یا این دو کامنت جلب توجه: «فردا: پرز با قراردادی دو ساله به رئال می‌پیوندد» و «قانون ثبات موقعیت در ایران: جایگاه کسی از دست نمی‌رود، اما از این موقعیت به پست دیگر تغییر می‌کند».

اما بیشتر کامنت هایی که در قسمت نظرات این خبر به چشم می خورد، شکلک های خنده ای است که مخاطبان به تمسخر آن را منتشر کردند.

مشخص است که باشگاه مس سونگون ورزقان به عنوان پرافتخارترین باشگاه ورزشی آذربایجان با این انتصاب مضحک خاص و عام شد و رسماً آبروی این باشگاه پرافتخار خدشه دار شد و پایمال شد.

البته به نظر می رسد تصمیمات و دخالت های سیاسی در انتصاب مس سونگون وجود دارد و برای یک باشگاه در ابتدای توسعه فعالیت ورزشی خود اصلا جالب نیست، به خصوص انتخاب مدیری که تجربه ای در این زمینه ندارد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید