ویروس گناه به اندازه تاج سرایت می کند / احساس مسئولیت در قبال سلامت دیگری وظیفه افراد جامعه اسلامی است


ساعت: 16:53
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842381

آیت الله سیدیکی گفت: ویروس گناه به اندازه ویروس تاج سرایت می کند و اگر کنترل نشود، آخرت ما را نیز نابود می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; آیت الله کاظم سیدیکی در اختتامیه سومین جشنواره ثروتمندان خراسان رضوی که ظهر امروز در نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس برگزار شد، گفت: .

گفت امر به معروف و نهی از منکر هم جاذبه دارد و هم دافعه که نشانه حیات انسان است. ما نمی توانیم بدون نیرو زندگی کنیم و اگر دافعه ای نباشد، با آسیب ها، توطئه ها و خیانت ها شکست خواهیم خورد.

آیت الله سیدیکی گفت: خداوند از ما خواسته است که جذب توحید، ولایت، امامان معصوم و فضایل اخلاقی و دفع بلا، کفر، گناه و… شویم.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ویروس گناه را به اندازه ویروس تاج و تخت مسری خواند و گفت: منکر آن است. ویروس تاج زندگی ما را در بر گرفته است، اما ویروس گناه، زندگی پس از مرگ ما را نیز در دست گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه بی اعتنایی به گناه در جامعه باعث ایجاد فساد و منکرات گسترده در نهاد مقدس خانواده می شود، خاطرنشان کرد: اگر مسئله حساسیت و عرق وجود ما نسبت به خدا و پیامبر و ائمه (ع) خاموش شود، این مسئله ماست. مرگ.

آیت الله سیدیکی گفت: مهم ترین چیز در دنیا، امکان ولایت است که در آن، قدرت خداوند متعال بر بندگان از مجرای ولایت اعمال می شود. یکی از مهم ترین مواردی که باید به زبان شیرین نسل جوان و نسل های آینده تزریق و تبیین شود، مسئله ولایت است که در جامعه وحدت ایجاد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید