ویزای پیکاپ چیست و چگونه می توان ویزای دریافت کرد؟

ویزای پیکاپ چیست و چگونه می توان ویزای دریافت کرد؟

ویزای پیکاپ به چه معناست؟

جمع آوری ویزا فرآیندی است که در آن متقاضی خارجی می تواند ویزای خود را از محل جمع آوری تایید شده (همان سفارتی که ایمیل تایید را برای شما ارسال کرده است) دریافت کند. این یک راه راحت برای دریافت ویزا بدون نیاز به مراجعه حضوری به کنسولگری است. جمع آوری ویزا همچنین خطر تاخیر پستی و همچنین هرگونه مشکل احتمالی مرتبط با مفقود شدن یا سرقت ویزا را از بین می برد. توجه به این نکته ضروری است که خدمات درخواست ویزا برای همه کشورها در دسترس نیست و کشورهایی که در دسترس هستند ممکن است شرایط متفاوتی داشته باشند. در ادامه با این موضوع بیشتر آشنا خواهید شد.

آیا گرفتن ویزا با پاسپورت یکی است؟

گرفتن ویزا و گرفتن پاسپورت دو فرآیند متفاوت هستند که ممکن است برای کسانی که با این پروسه آشنایی ندارند گیج کننده باشد. در حالی که هر دو شامل جمع آوری یک سند از یک سازمان دولتی است، تفاوت مهمی بین این دو وجود دارد. اخذ ویزا مستلزم جمع آوری مدارک ویزا از سفارت یا کنسولگری است، در حالی که اخذ پاسپورت مستلزم جمع آوری سند رسمی سفر از اداره گذرنامه است. درک تفاوت می تواند به مسافران کمک کند تا مطمئن شوند که تمام مدارک لازم برای سفر خود را دارند. البته جالب است بدانید که در ایران پاسپورت گرفتن و ویزا گرفتن همیشه به یک کارکرد اشاره دارد و آن هم گرفتن ویزا از سفارت است.

خدمات ویزا برای کدام کشورها ارائه می شود؟

پس از پاسخ به این سوال که جمع آوری ویزا چیست؟ وقت آن است که با کشورهای مورد نظر آشنا شوید. خدمات وانت در ایران برای هر دو کشور آمریکا و کانادا ارائه می شود. گرفتن ویزای کانادا یک راه راحت و مطمئن برای دریافت ویزای کانادا است. این سرویس به شما این امکان را می دهد که ویزای کانادا خود را از سفارت یا کنسولگری کانادا در کشور خود بدون نگرانی بابت ارسال دریافت کنید.این فرآیند به ویژه برای کسانی که به خارج از کشور سفر می کنند و به سرعت نیاز به ویزا دارند بسیار مفید است. با گرفتن ویزای کانادا می توانید در عرض سه روز ویزای خود را دریافت کرده و بدون نگرانی سفر کنید. درخواست ویزای ایالات متحده نیز می تواند فرآیند دشواری باشد. این شامل کاغذبازی زیاد و انتظار طولانی است و نیاز به درک سیستم مهاجرتی ایالات متحده دارد. با این حال، با آماده سازی و راهنمایی صحیح، می توانید مطمئن باشید که درخواست شما موفق بوده و ویزای خود را به موقع دریافت خواهید کرد. در ادامه این مقاله به تشریح مراحل اخذ ویزای آمریکا و کانادا با ویزا می پردازیم.

مراحل اخذ ویزا چیست؟

اخذ ویزا می تواند کار دشواری باشد، اما با کمک گرفتن ویزای کسادک 24 می توانید به سرعت و به راحتی ویزای خود را در خانه دریافت کنید. چه برای کار و چه برای تفریح ​​سفر کنید، با این خدمات می توانید اطمینان حاصل کنید که ویزای خود در صورت نیاز آماده است. برای این کار ابتدا باید فرم وکالتنامه را به صورت آنلاین دانلود کنید. سپس این فرم را با اطلاعات صحیح پر کنید و آن را امضا کنید. اگر ساکن تهران هستید می توانید مدارک خود را به همراه فرم وکالتنامه به صورت حضوری در دفتر کاصدک 24 تحویل دهید در غیر این صورت باید به تهران ارسال کنید. پس از 20 روز، پاسپورت شما با برچسب ویزای آمریکا/کانادا برای شما پست می شود. جهت استعلام هزینه اخذ ویزای آمریکا و کانادا و دریافت اطلاعات دقیقتر و راهنمایی های لازم در خصوص جمع آوری مدارک با کارشناسان کسادک 24 (75269-021) تماس حاصل فرمایید. این مجموعه به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته پاسخگوی داوطلبان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید