وینگر جوانی که در استقلال رقیب محبی است!

هر چقدر در فصل گذشته فرصت های کمتری برای درخشش امیرعلی صادقی وجود داشت، امسال به نظر می رسد در لیگ بیست و یکم داستان متفاوتی رقم بخورد و این وینگر جوان و آینده دار به عنوان یکی از مدعیان اصلی تیم اول محسوب شود.

وینگر جوانی که در استقلال رقیب محبی است!

این بازیکن که تابستان گذشته از سایپا به استقلال آمده بود در ترافیک شلوغ خطوط حمله تیمش گیر کرد و عملکرد خوب هم تیمی هایش باعث شد فرهاد مجیدی نتواند از امیرعلی صادقی در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند. فرصت بیشتری برای درخشش خواهد داشت.

صادقی که دروازه پرسپولیس و گهر را در تدارکات تیم ملی امید باز کرد، در اردوی پیش فصل آبی ها در ترکیه هم تاثیرگذار بود و هر دو گل تیمش مقابل آندره آ پیرلو را در فاتح کاراگومروک به ثمر رساند. که به بلوغ و تجربه لازم دست یافته است.

در دیدار دوستانه امروز استقلال و داماس، صادقی بار دیگر برای تیمش گلزنی کرد. وینگر جوان در دقیقه 65 گل دوم آبی ها را به ثمر رساند تا نشان دهد او مردی با انگیزه بالا برای حضور در ترکیب اصلی است و در هسته برنامه های ساپینتو قرار دارد.

در روزهایی که بحث حضور محمد محبی در استقلال بسیار جدی تر از گذشته شده و گفته می شود او به زودی در جمع شاگردان ساپینتو قرار خواهد گرفت، امیرعلی صادقی حالا می تواند رقیبی جدی برای دیگر وینگر جوان آبی ها باشد.

دیدگاهتان را بنویسید