ویژه برنامه سفر به پرسپولیس اصفهان

224961 605 خبر خاکستری

جلسه هماهنگی پیش از دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) با هدایت ایرج شهری زادگان ناظر این دیدار برگزار شد.

افشین پیروانی و علیرضا اشرف نمایندگان پرسپولیس به همراه نمایندگان تیم میزبان، عوامل اجرایی و نمایندگان فدراسیون و هیات فوتبال استان در این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه مقرر شد؛ پرسپولیس با لباس قرمز و دروازه بان با پیراهن مشکی و تیم ذوب آهن با لباس سبز و دروازه بان با لباس سفید.

در خصوص بلیت فروشی این دیدار نیز عنوان شد بلیت فروشی از روز شنبه آغاز شده و با تصویب شورای تامین 5000 تماشاگر می توانند در ورزشگاه فولادشهر حضور یابند. سهم پرسپولیس در این بازی ده درصد از آن رقم در نظر گرفته شد.

با توجه به استقبال زیاد پرسپولیسی ها در شهرهای مختلف کشور، با هماهنگی اداره ویژه و نیروی انتظامی، کاروان پرسپولیس از بدو ورود به اصفهان با تدابیر امنیتی و اسکورت ویژه همراه بود.

تدابیر امنیتی از ورود کاروان پرسپولیس به فرودگاه اصفهان تا هتل و سپس از هتل تا ورزشگاه و بازگشت سرخپوشان پایتخت به تهران ادامه دارد تا این سفر و بازی بدون مشکل انجام شود.

در این جلسه همچنین به نمایندگان دو تیم اعلام شد که پرسپولیس با دو بازیکن محروم شامل; یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان و امید آلیشیا که در دیدار مقابل پیکان و همچنین تیم ذوب آهن کارت قرمز دریافت کرده بود توسط مهدی تارتار سرمربی این تیم از زمین مسابقه حذف شدند.

این دیدار از ساعت 18:30 امروز (دوشنبه) با حضور پیام حیدری در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید