ویژه برنامه موسیقی در منزل امام


ساعت: 10:28
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842504

واحد موسیقی، شعر و سرود سازمان صدا و سیما با مشارکت یک نهاد فرهنگی ویژه برنامه هجرت خورشیدی را در آستانه سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در شهرستان خمین اجرا می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم سان هجرت به مناسبت سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران روز دوشنبه نهم خرداد ماه در بیت امام خمینی (ره) خمین برگزار می شود.

در این برنامه با همکاری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و معاونت موسیقی، شعر و سرود سازمان صدا و سیما، کاروانی در حوزه شعر و موسیقی از تهران و شهرستان های مختلف به این شهر سفر می کند. در این برنامه شرکت کنید از شما قدردانی خواهد شد.

علیرضا کزوه مدیر واحد موسیقی و شعر صدا و سیما گفت: برنامه هجرت هورشید یادآور لحظات ناب بودن با امام امت است. اهالی شعر، موسیقی و سرود در این برنامه که دوشنبه 9 خردادماه برگزار می شود، بار دیگر نام والای امام راحل را یادآوری می کنند و به راه و ایمان حضرت امام خمینی (ره) می پردازند.

وی با تقدیر از همکاری مشترک صداوسیما و مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) گفت: حجت الاسلام علی کامساری رئیس سازمان تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و همکارانش برنامه را تهیه کردند که از این همکاری قدردانی می کنیم و امیدواریم این همکاری ادامه داشته باشد.

محمد امیر عادلنی معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام نیز در تشریح این برنامه گفت: شعر و موسیقی از بهترین عرصه ها برای یادآوری نام امام بزرگوار انقلاب اسلامی است. این حرکت می تواند مقدمه ای برای برنامه های آینده ما باشد و مطمئنا خیرات زیادی را به همراه خواهد داشت. شعر و موسیقی ناب و ارزشمند کشورمان در اراک و خمینی جلب توجه می کند و این اتفاق خوبی است.

لازم به توضیح است که جمعی از خوانندگان اراکی و پنج تن از شاعران خمینی و اراک و شاعرانی از یزد، کوم، تهران، آبادان، مشهد، ده خواننده و آهنگساز تهرانی و چند تن از چهره های فرهنگی و هنری کشور در این برنامه شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید