پارک آی سی تی زنجان به تقلید از مشهد


ساعت: 15:20
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855991

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان:

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت ارتباطات عملکرد مثبتی در شهر مشهد دارد و استان زنجان نیز از این پارک الگوبرداری خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد سرای در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: در اسفند ماه سال 1393 تفاهم نامه ای بین پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با استانداری زنجان و پارک علم و فناوری برای ایجاد شعبه اقتصاد دیجیتال منعقد شد. پارک در استان زنجان .

وی با بیان اینکه این امر مستلزم توسعه تقویت حوزه ICT با محوریت بخش خصوصی است، گفت: تحقق اهداف اقتصاد دیجیتال نیازمند حمایت فعالان این حوزه از جمله نظام صنفی رایانه به عنوان یک حرفه است. اتحادیه و تشکل حقوقی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با بیان اینکه پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت ارتباطات در مشهد عملکرد مثبتی داشته است، گفت: بر اساس این تفاهم نامه که در استان زنجان منعقد شد، سفری همراه بود. توسط برخی مسئولان استانی در پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات در مشهد ساخته شد تا از ظرفیت این پارک بازدید و در استان زنجان استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد دولت به اقتصاد دیجیتال قابل توجه است، گفت: استاندار زنجان نیز توجه ویژه ای به اقتصاد دیجیتال دارد، بنابراین هدف ما این است که با الگوبرداری از پارک فاوا در مشهد، ظرفیتی مشابه در استان داشته باشیم. زنجان را ایجاد کنیم.

سرای با بیان اینکه از زمان امضای این تفاهم نامه پیشرفت هایی در خصوص پاکسازی گلخانه های استان زنجان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: این پاکسازی در سایر حوزه ها نیز انجام می شود و برای تحقق اهداف تعیین شده تلاش می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید