پاسخ وزیر نفت به “تلاش روسیه برای کاهش فروش نفت ایران”: روسیه تخفیف های زیادی می دهد، اما روس ها زمان می برد تا مشتری پیدا کنند.

وزیر نفت واکنش نشان داد

روز جدید جواد اوجی وزیر نفت با تاکید بر اینکه بازارهای جدیدی برای فروش نفت شناسایی شده است، گفت: ایران مشتریان خود را در بازار نفت دارد و روند فروش نفت به قیمت خوب با قوت ادامه دارد. وی گفت: روسیه امتیازات زیادی برای خریداران نفت دارد، اما با توجه به تحریم های غرب، یافتن مشتری برای روس ها زمان می برد.

جواد اوجی وزیر نفت با تاکید بر اینکه بازارهای جدیدی برای فروش نفت شناسایی شده است، تصریح کرد: ایران مشتریان خود را در بازار نفت دارد و روند فروش نفت به قیمت خوب با قوت ادامه دارد.

جواد اوجی در حاشیه جلسه هیئت دولت در واکنش به تلاش روسیه برای کاهش فروش نفت ایران و جایگزینی ایران در بازارهای جهانی گفت: ما مشتریان خود را در بازار داریم و بازارهای جدیدی را شناسایی کرده ایم و این روند با قوت ادامه خواهد داشت.

وی گفت: روسیه امتیازات زیادی به خریداران نفت داده است، اما با توجه به تحریم های غرب، یافتن مشتری برای روس ها زمان می برد.

وزیر نفت در خصوص تکمیل اکتشاف میدان گازی آرش گفت: وزارت امور خارجه در حال رایزنی با کویت و عربستان برای حل اختلاف مربوط به بهره برداری از این میدان است.

دیدگاهتان را بنویسید