پاسخ یکی از اعضای شورای شهر تهران به سخنگوی ستاد انتخاباتی زاقانی: وقتی نماینده مجلس نگران نتیجه انتخابات 1402 است و عمدا در انتصابات شهرداری دخالت می کند، باید از بیان درد و رنج مردم نیز ناراحت شود.

پاسخ یکی از اعضای شورای شهر تهران به سخنگوی ستاد انتخاباتی زاقانی: وقتی نماینده مجلس نگران نتیجه انتخابات 1402 است و عمدا در انتصابات شهرداری دخالت می کند، باید از بیان درد و رنج مردم نیز ناراحت شود.

ناصر امانی، یکی از اعضای شورای شهر تهران در توئیتی نوشت: «وقتی نماینده مجلس نگران نتیجه انتخابات 1402 است، به جای توجه به اولویت های مردم و مداخله عمدی در انتصابات شهرداری، باید به نتیجه برسد. همچنین برای بیان درد و رنج روزافزون مردم از طریق نماینده واقعی شهروندان. تهران قیام می کند و به او حمله می کند».

ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران به انتقادات اخیر ملک شریعتی، نماینده مجلس و سخنگوی ستاد علیرضا زاکانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ پاسخ داد.

امانی نوشت: زمانی که نماینده مجلس به جای پرداختن به اولویت های مردم به فکر نتایج انتخابات 1402 است و در انتصابات شهرداری دخالت می کند، باید از سوی نماینده واقعی شهروندان ناراحت و مورد حمله قرار گیرد. تهران برای بیان درد و رنج روزافزون مردم.»

ملک شریعتی روز گذشته با اشاره به انتقاد امانی از مدیریت علیرضا زاکانی شهردار تهران در یک روز برفی در پایتخت نوشت: اصلاح طلبان وقتی بار جهادی را بر دوش کارگران زحمتکش شهرداری تهران در یکی از سنگین ترین برف های سال های اخیر می بینند. به تحسین و عدالت بگذرد.»

اشاره شریعتی به انتقاد امانی از مدیریت شهرداری تهران در یک روز برفی در پایتخت بود.

امانی دو روز پیش با اشاره به کامنت‌هایی که در توییت شخصی خود منتشر کرده بود، گفت: «مردم زیر نظر من چیزهایی نوشته‌اند که نمی‌توانم بخوانم. گفتند شهر را ترک کن، خودش به خود رسیدگی می کند، همه باید بروی.»

وی گفت: می‌خواهم بگویم آقای زاکانی باید می‌رفت و نمایندگان مجلس و شهرداران را بسیج می‌کرد تا فاجعه نیمه‌شب اتفاق نیفتد. من بعد از 6 ساعت از سئول به اوین رسیدم و دیدم مردم یا ماشین ها را هل می دهند یا ماشین را رها می کنند و تا نیمه شب به خانه می روند.

امانی گفت: ما خودمان می گوییم بودجه شهرداری برای برف روبی در این راه هدر می رود. فقط بگوییم اگر اخطار دادیم عصبانی نشوید. روش مدیریت شهری و مدیریت شهری باید تغییر کند. اگر این نگرش تغییر نکند در اداره کل امور شهرستان با مشکل مواجه خواهیم شد.

علیرضا زاکانی در انتخابات ریاست جمهوری قبلی به نفع ابراهیم رئیسی کنار رفت و اندکی بعد شهردار تهران شد. مالک شریعتی سخنگوی ستاد انتخاباتی زاقانی بود.

دیدگاهتان را بنویسید