پانزدهمین جشنواره آش ایرانی امشب در زنجان آغاز به کار می کند


ساعت: 14:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902628

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان امروز ساعت 19 نمایشگاه صنایع دستی و جشنواره آش را در نمایشگاه کاسپین به طور رسمی افتتاح می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موفا رسا; سید سعید صفوی در گفت و گو با خبرنگار شبکه اشراق زنجان، با اشاره به اینکه شاهد برگزاری شانزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و پانزدهمین جشنواره آش هستیم، اظهار داشت: 31 استان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت که 153 هنرمند صنایع دستی از سراسر کشور اعلام کردند. شرکت در نمایشگاه آماده کرده اند

وی افزود: امروز ساعت 19 افتتاحیه رسمی جشنواره آش در محل نمایشگاه کاسپین برگزار می شود و برگزیدگان دوره های گذشته در این جشنواره حضور خواهند داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: این نمایشگاه و جشنواره به همت میراث فرهنگی و شهرداری با حمایت استاندار و سایر نهادها برای معرفی مجموعه به صورت رایگان در اختیار هنرمندان صنایع دستی قرار می گیرد. صنایع دستی از استان های دیگر .

وی با بیان اینکه این نمایشگاه رونق اقتصادی به همراه خواهد داشت، گفت: نمایشگاه و جشنواره یکی از جشنواره های مورد علاقه استان زنجان است اما شاید مانند سال های گذشته شلوغ نباشد اما خانواده محور است.

صفوی با بیان اینکه این جشنواره و نمایشگاه از ساعت 16 تا 22 فعال است، تصریح کرد: معاون وزیر و معاون صنایع دستی نیز 30 مهرماه در زنجان حضور خواهند داشت و از کارگاه های صنایع دستی بازدید خواهند کرد.

وی گفت: همچنین در 30 مهرماه نشستی با حضور فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی برگزار و از دارندگان نشان ملی که حدود 40 نفر هستند و از 3 نفر دارای نشان بین المللی تجلیل می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید