پاکو خمس: تا من اینجا هستم کاوه رضایی برنمی گردد

پاکو خمس: تا من اینجا هستم کاوه رضایی برنمی گردد

تیم های تراکتورسازی و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر ایران فردا (یکشنبه) در تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت. پاکو هامس سرمربی تراکتورسازی اسپانیا در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: هفته تمرینی خوبی را پشت سر گذاشتیم و فردا برای پیروزی به میدان می رویم. این در هیچ لیگی آسان نیست. بازی سختی در پیش داریم و به ارائه بازی خوب و پیروزی فکر می کنیم.

هیومز با بیان اینکه محمدرضا عباسی تنها فوتبالیست تیمش بود که به دلیل سرماخوردگی در این دیدار حضور نداشت، از آمادگی بقیه بازیکنان تراکتورسازی برای دیدار با آلومینیوم خبر داد.

این سرمربی اسپانیایی درباره کیفیت الاراک گفت: تیم حریف 2-3-5 بازی می کند و در خط هافبک قوی است. بنابراین ما باید در حرکت رو به جلو، ایجاد فضا، صبر و حوصله بسیار فعال باشیم. اگر آرامش نداشته باشیم نمی توانیم خودمان را آنطور که می خواهیم معرفی کنیم.

چمن امام یادگار نیاز به کاشت مجدد دارد

وی با انتقاد از وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام گفت: زمین در بازی گذشته شرایط خوبی نداشت. ما دیروز در این زمین تمرین کردیم و ظاهرا مشکل آبیاری برطرف شده است و می خواهند زمین را کوتاه کنند تا بتوانیم بازی خودمان را انجام دهیم اما در هر صورت فکر می کنم زمین یادگار باید دوباره کاشته شود.

هیومز درباره حضور هواداران در بازی های این تیم گفت: هواداران ما بزرگترین انگیزه ما هستند.

انتخاب سرمربی تیم ملی ربطی به ملیت مربی ندارد

وی در پاسخ به این سوال که سرمربی تیم ملی ایران باید ایرانی باشد یا خارجی؟ وی گفت: سرمربی تیم ملی ربطی به ملیت ندارد. وقتی بازیکنی را جذب می کنم به ملیت او اهمیت نمی دهم و عملکرد بازیکن مهم است.

مربیان ایرانی کیفیت حضور در تیم ملی را دارند

هامز درباره کیفیت مربیان ایرانی گفت: زمانی که در ایران بودم مطمئن بودم که مربی ایرانی پتانسیل حضور روی نیمکت تیم ملی ایران را دارد.

پاداش 1000 دلاری الهامی را فراموش نکنید!

وی در پاسخ به صحبت های آرام الهامی مبنی بر اینکه تراکتور در بازی بیش از 5 پاس متوالی نداده است و هرکس آن را ثابت کند هزار دلار جایزه می گیرد، گفت: بیش از یک صحنه را نشان خواهم داد که بیش از 4 پاس بین بازیکنان ما و تغییر کرد و من می توانم 1000 دلار برنده شوم (وعده الهام بخش)! هواداران بازی ترکیبی را دوست دارند و باید کمی نگران وضعیت زمین (ورزشگاه پاس قوامین) باشند. ما و هوادار بیش از 4 پاس متوالی از هم رد شدیم و باد روی عملکرد ما تاثیر منفی گذاشت. در ضمن 1000 دلاری الهامی را فراموش نکنید!

تا من هستم کاوه رضایی به تراکتور برنمی گردد

وی درباره وضعیت کاوه رضایی و رومرو بازیکن جدید تراکتورسازی گفت: کاوه گذشته تراکتورسازی است و تا زمانی که من سرمربی تراکتورسازی نشوم به این تیم برنمی گردد. برخی از بازیکنان از لیست بازیکنان مورد نظر من جذب نشدند. با توجه به شرایط سخت ما رومرو به عنوان گزینه ما انتخاب شد و این بازیکن باید خود را از نظر بدنی آماده کند و به تمرینات بپیوندد و در آینده به ما کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید