پایان 48 ساعت بازی تراکتورسازی و پرسپولیس

227686 917 خبر خاکستری

کارکنان دو باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی طی 24 ساعت گذشته بارها در برنامه های مختلف تلویزیونی و رسانه ای با اتفاقات ورزشگاه یادگار امام مخالفت کردند اما تکلیف نهایی در کمیسیون انضباطی مشخص می شود.

روز گذشته گمانه زنی های زیادی در مورد نتیجه بازی و محرومیت احتمالی متخلفان مطرح شد، اما ناظران بازی و داورانی که 48 ساعت فرصت دارند گزارش خود را به کمیته انضباطی ارائه کنند، امروز گزارش را به اعضای این کمیته منتقل می کنند.

در صورتی که گزارش ها با تصاویر پخش شده از رسانه ها مطابقت داشته باشد، ممکن است نیازی به اطلاع رسانی و دعوت از طرفین نباشد، اما در صورت مغایرت، دعوت از طرفین در دستور کار قرار خواهد گرفت. همچنین در صورت حذف بازیکنان و کارت زرد، این دیدار در جلسه انضباطی قطعی خواهد شد. با توجه به تصمیم کمیسیون انضباطی برای نتیجه این دیدار، کارت های قرمز و زرد این دیدار مشخص می شود.

در آن دیدار در جریان بازی میلاد سرلک وی در دقیقه 45 از داور مسابقه کارت زرد گرفت و حامد پاکدل از پرسپولیس و مسلمی پور از تراکتور در دقیقه 63 از بازی اخراج شدند. سعید هاگی پس از درگیری در تونل ورزشگاه شایعه شده بود که از داور کارت قرمز دریافت کرده است.

منبع: آخرین خبر

دیدگاهتان را بنویسید