پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی آغاز شد/ افزایش تحصیلی نداریم


ساعت: 17:41
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877885

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه:

حسن شرفی گفت: پذیرش دانشجو از دانشگاه علمی کاربردی از اول تیرماه آغاز و تا دو هفته آینده ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، حسن شرفی امروز چهارشنبه در نشست خبری گفت: پذیرش دانشجو از دانشگاه علمی کاربردی از اول تیرماه آغاز و تا دو هفته آینده ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه افزود: امسال 48 رشته جدید در این دانشگاه راه اندازی شده است به طوری که 143 رشته در دانشگاه علمی کاربردی داریم که 64 رشته در مقطع کارشناسی و 79 رشته کاردانی است.

شرفی گفت: رشته های عکاسی، مد و لباس، تربیت بدنی، هنرهای تجسمی، گردشگری، ابزار کلاسیک و روابط عمومی از جمله کد رشته هایی است که امسال به کد رشته های عمومی دانشگاه اضافه شده است.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه در مهرماه امسال ظرفیت پذیرش 8 هزار و 700 دانشجو را دارد.

وی با بیان اینکه این دانشگاه برای تربیت دانشجویان شایسته و شغل محور راه اندازی شده است، افزود: در این راستا امیدواریم بتوانیم بیکاری را در استان کاهش دهیم و دانشجویان را به سمت جامعه کار سوق دهیم.

شرفی گفت: سندی برای مهارت آموزی در این دانشگاه تهیه شده که طی آن آسیب شناسی و بررسی حوزه ها انجام شده و بررسی شده است که بازار کار در کدام حوزه هاست که باید بیشتر روی آن متمرکز شود.

او همچنین تزریق، نسخه، پانسمان، پانسمان و غیره را در نظر می گیرد. از جمله حوزه هایی است که در سال جاری دوره های کوتاه مدت برای آنها برگزار شده است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه گفت: امسال هیچ افزایشی در شهریه دانشگاه ها نداشته ایم و همانند سال های گذشته وام قرض الحسنه یک ترم به دانشجویان پرداخت می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید