پرداخت کسر حقوق فروردین ماه بازنشستگان

پرداخت کسر حقوق فروردین ماه بازنشستگان

علی هدمی با اعلام این خبر گفت: حقوق بازنشستگان و کارمندان این صندوق شامل دو بند مجزا است.

وی افزود: یک قسمت مربوط به «پرداخت خالص حقوق» است که به حساب بازنشستگان واریز می شود و بخشی دیگر مربوط به «تعهدات اجرایی» یا «کسر حقوق» است که به حساب واریز می شود. موسسه “.

هدمی گفت: معمولا کسورات مستمری بگیران شامل اقساط وام، صندوق قرض الحسنه، محل کار، بیمه دستگاه و … است که مبلغ آن به صورت ماهانه تعیین و پس از تامین مالی به حساب دستگاه واریز می شود.

وی در این خصوص توضیح داد: منابع مالی مربوط به پرداخت کسورات از حقوق با خالص منابع مالی حقوق متفاوت است و اینگونه نیست که کسورات افراد از حقوق آنها کسر و در جایی ذخیره و سپس منتقل شود. یک دستگاه بعد از مدتی؛ به همین دلیل معمولاً بین پرداخت حقوق ماهیانه و پرداخت کسورات آن ماه تفاوت زمانی وجود دارد.

وی با بیان اینکه «پرداخت حق بیمه بازنشستگی پس از تامین منابع مالی لازم انجام می شود»، گفت: روز گذشته (28 اردیبهشت) اصفهان، خراسان رضوی و فارس نیز به حساب دستگاه های اجرایی واریز شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به گفته وی، پرداخت حق بیمه بازنشستگان به دستگاه های اجرایی در محل کار معمولاً چند روز پس از پرداخت مستمری انجام می شود.

با پرداخت سه مرحله کسور بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی کشوری، تمامی کسورات فروردین ماه این افراد تسویه می شود و کسورات اردیبهشت ماه به تناسب نقدینگی پس از پرداخت حقوق جاری در خرداد ماه عملیاتی می شود. .

دیدگاهتان را بنویسید