پرداخت کلیه مطالبات بیمه سلامت خراسان شمالی به واحدهای دانشگاهی غیردولتی


ساعت: 11:29
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836853

محسن رعنایی با اشاره به اینکه 40 میلیارد و 803 میلیون ریال از هزینه های درمانی پرداختی بیمه سلامت متعلق به بخش خصوصی استان است، گفت: پرداخت ها به بخش غیردولتی دانشگاه تا پایان سال 1400 تسویه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن رعنایی مدیر کل بیمه سلامت خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصرترک با بیان اینکه 411 میلیارد ریال خسارت از شرکت های بیمه سلامت در اردیبهشت ماه امسال پرداخت شده است، گفت: لازم به ذکر است که از این میزان مطالبات، 364 میلیارد و 526 میلیون ریال مربوط به مطالبات موسسات دولتی دانشگاهی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و دانشگاه علوم پزشکی اسفراین و مابقی مطالبات مربوط به موسسات خصوصی، خیریه و پزشکی غیر دانشگاهی است. بخش ها

وی ادامه داد: بر اساس مطالبات پرداختی به نهادهای دولتی دانشگاه، 279 میلیارد و 795 میلیون ریال پرداخت نهایی هزینه های درمانی در زمینه اسناد بیمارستانی دانشگاهی، 58 میلیارد و 864 میلیون ریال مربوط به هزینه های دارویی برای اسناد بیمارستانی و 25 میلیارد و 867 میلیون ریال مربوط به پرداخت مطالبات روستایی سطح یک در فروردین 1401 است.

رعنایی گفت: 40 میلیارد و 803 میلیون ریال از هزینه های درمانی پرداختی بیمه سلامت متعلق به بخش خصوصی و خیریه در حوزه پزشکان خانواده شهری، بیمارستان های غیردولتی، پزشکان بخش خصوصی، نمازخانه ها، داروخانه ها و کلینیک های بخش خصوصی است.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: همچنین 5 میلیارد و 676 میلیون ریال به مراکز خصوصی دیالیز پرداخت شده است.

وی یادآور شد: پرداخت ها در بخش دانشگاهی غیردولتی اعم از بخش خصوصی، موسسات خیریه در حوزه پزشکان خانواده شهری، پزشکان بخش خصوصی، نمازخانه ها، داروخانه ها و کلینیک های بخش خصوصی تا پایان سال 1400 تسویه شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان خراسان شمالی گفت: داروخانه ها و کلینیک های خصوصی بدون معطلی به طرف قرارداد پرداخت می کنند.

رعنایی گفت: خراسان شمالی دارای 390 مرکز درمانی طرف تفاهم نامه است که 100 درصد این موسسات در طرح نسخه و نسخه الکترونیکی با بیمه سلامت همکاری می کنند و در حال حاضر 100 درصد نسخه های بیمه سلامت این موسسات به صورت نسخه ای است. و نسخه الکترونیکی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید