پرداخت 250 میلیارد تومان تسهیلات بنگاه های کوچک/تولید احیا می شود


ساعت: 19:09
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915933

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید مازندران اعلام کرد:

محمدرضا خاتمی از پرداخت 250 میلیارد تومان به مشاغل خرد مازندران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، محمدرضا خاتمی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی از بنگاه های کوچک حمایت می کند، گفت: در این نشست تبیین جهاد و امید آفرینی که همزمان با سالروز شهادت شهید محسن برگزار شد، بیش از 1700 میلیارد تومان تسهیلات ارائه می شود. فخری زاده در دولت سیزدهم تصویب شد و مبلغ تسهیلات به 250 میلیارد تومان رسید.

وی با اشاره به اینکه جلسات مناسبی با مسئولان بسیج داریم و با همکاری معاونت توسعه و ستاد آبادانی در حال شناسایی ظرفیت های منطقه ای استان هستیم، افزود: 135 میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال در بخش های مختلف در نظر گرفته شده است. استان که 400 روستا در اجرای این امر مورد حمایت قرار گرفتند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید مازندران احیای واحدهای راکد را در برنامه کاری صندوق عنوان کرد و گفت: همکاری با بسیج علمی، ادارات، کشاورزی در برنامه کاری است و برای توسعه اقتصادی روستاهای استان برنامه داریم.

خاتمی اضافه کرد: احیای بنگاه های مولد مانند نوغانداری در طرح کسب و کار صندوق کار گنجانده شده و به دنبال احیای آن در بابل هستیم.

وی در ادامه با اعلام اینکه شناسایی و بررسی مزیت های روستایی را در دستور کار قرار داده ایم افزود: جلسات مناسبی با مسئولان بسیج در دستور کار داریم و با همکاری توسعه و ستاد آبادانی در حال شناسایی ظرفیت های منطقه ای استان هستیم. .

این مسئول با اعلام اینکه احیای واحدهای راکد در برنامه کاری ما است، افزود: همکاری با بسیج علمی، ادارات، کشاورزی در برنامه کاری ما است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید مازندران از برگزاری همایش «انتقال فناوری به روستاهای استان» خبر داد و گفت: برای توسعه اقتصادی روستاهای استان برنامه داریم.

وی با بیان اینکه احیای مشاغل مولد مانند نوغانداری در برنامه کاری قرار گرفته است، افزود: این حرفه در بابل شناسایی شده و به دنبال احیای آن هستیم.

خاتمی خاطرنشان کرد: امیدواریم این صندوق در توسعه پایدار کشور نقش آفرینی کند.

علی باقری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز گفت: طرح محرومیت زدایی و ایجاد تعاونی های عمران روستایی در برنامه کاری این مجموعه قرار دارد.
وی افزود: در حوزه فرهنگی و ورزشی برنامه کاری این گروه شامل برگزاری مسابقات منطقه ای، شهرستانی و کشوری است.

در ادامه سرهنگ جعفری معاون سیاسی امنیتی سپاه کربلای مازندران نیز اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی در دست مسئولان است.

وی تصریح کرد: دشمن وارد جنگ ترکیبی با کشور شده است و مسئولان باید مراقب باشند که عمدا یا ناخواسته به استراتژی دشمن کشیده نشوند.

معاون سیاسی امنیتی کربلای معلی مازندران افزود: ماموریت دشمن در کشور ایجاد بی تابعیتی، هرج و مرج و سوریه ای شدن کشور است.

وی یادآور شد: در یک سال گذشته جهش های مختلفی در کشور اتفاق افتاد که مورد پسند دشمنان ما قرار نگرفت.

جعفری با اعلام اینکه دولت سیزدهم 500 هزار میلیارد تومان کسری به کشور منتقل کرده است، افزود: دولت نه تنها در این زمینه اقدامات مناسبی انجام داده است، بلکه زمینه توسعه زیرساخت های اساسی کشور را فراهم کرده است که این امر خشمگین است. دشمن .

و افزود: امروز کار کارکنان زیر ذره بین مردم است و هر کارمندی اگر کارآمد نباشد مورد انتقاد متولیان قرار می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید