پرداخت 640 میلیارد تن تسهیلات در 6 ماهه امسال در کاشمر

ساعت: 17:05
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790363

ساکی گفت: بر اساس آمار رئیس شورای هماهنگی بانک ها، در 6 ماهه نخست امسال در شهرستان کاشمر 640 میلیارد تن تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; مسلم ساکی فرماندار کاشمر ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان در سالن همایش های فرمانداری گفت: بحث توزیع اعتبارات برای افراد دارای معلولیت است.

وی با بیان اینکه برخی از دستگاه ها برای بهسازی راه ها اقداماتی انجام داده اند، اما باید بیش از گذشته تلاش کنند، خاطرنشان کرد: شورای توانبخشی در کاشمر تشکیل می شود و تصمیمات اجرایی برای افراد دارای معلولیت اتخاذ می شود.

فرماندار کاشمر با تاکید بر اینکه تاج به پایان نرسیده و جهت گیری جدید آن زنگ خطری است که در صورت عدم پیگیری قله های بعدی را ایجاد می کند، تصریح کرد: انجام می شود.

وی همچنین اذعان داشت: میزان واکسیناسیون دوز اول و دوم تاج در شهرستان کاشمر بالاتر از میانگین استان است و بر اساس دعوتنامه اعلام شده امروز، افراد بالای 40 سال باید نوبت سوم را دریافت کنند و به صورت گسترده انجام شود. که باید با مردم انجام شود.

ساکی با اشاره به بیست و پنجمین خطر، روز پژوهش، گفت: باید از پژوهش و ظرفیت دانشگاه بیشتر استفاده کنیم و باید برای دانشگاه ها توسط گروه ها ماموریت مشخص شود، گفت: و بدانیم که اگر آگاهی وجود ندارد، با امنیت در هیچ منطقه ای به درستی انجام نخواهد شد.

وی با بیان اینکه مدیر جدید خراسان رضوی 6 اولویت و رویکرد جلسه با مدیران را اعلام کرد که مدیران دستگاه های اجرایی باید با تلاش بیشتر این موضوعات را دنبال کنند، گفت: روان سازی و تسهیل پاسخگویی، حفظ وضعیت موجود، ارتقای بهره وری. وضعیت و راه اندازی ظرفیت های جدید باید در دستور کار همه مدیران باشد.

فرماندار کاشمر با تاکید بر اینکه رفع موانع تولید یکی از تعهدات ماست که باید در عمل اجرا شود، گفت: مسئولان شهرستان موظف به رفع موانع سرمایه گذاری هستند و با شعار سرمایه گذار باید سرمایه گذاری کند این امکان پذیر نیست. در ترویج شهر

وی با بیان اینکه بر اساس آمار رئیس شورای هماهنگی بانک ها در 6 ماهه نخست امسال در شهرستان کاشمر 640 میلیارد تن تجهیزات پرداخت شده است، تاکید کرد: واحدهای تولیدی باید از شهرستان درخواست داشته باشند اما برخی از این واحدها درخواست خود را دارند. در سطح استانی و کشوری.

ساکی با تاکید بر اینکه فصل زمستان در راه است و صرفه جویی باید در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد، گفت: شرکت های خدمات رسان نیازمندی های قابل توجهی از دستگاه های اجرایی دارند که رقم قابل توجهی است. ما از محدودیت های اعتباری مطلع هستیم، اما دریافت مطالبات از شرکت های خدماتی باید از ارگان ها و مراجع استانی الزامی باشد.

وی افزود: اختلاف بین دستگاه های اجرایی طبیعی است اما این اختلاف ادارات باید برطرف شود و اگر اختلاف باید رسانه ای یا قضایی باشد این دستگاه است که استانداری را اعلام می کند و نباید بین دستگاه های اجرایی اختلافی وجود داشته باشد. اول مشروط به عمل.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید