پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان وضعیت مناسبی ندارد/ مدیران باید با نوبت دهی هماهنگی کنند


ساعت: 22:24
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842696

محمدرضا حسین نژاد با اشاره به وضعیت نامطلوب پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان ابراز امیدواری کرد در سفر خود به استان به این موضوع توجه ویژه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک، محمدرضا حسینی نژاد استاندار خراسان شمالی امشب در شورای اداری استان گفت: استان از این بودجه بهره مند می شود.

وی با اشاره به اینکه پردیس دانشگاه خواهران فرهنگیان بجنورد وضعیت مناسبی ندارد، افزود: تخصیص اعتبار برای پروژه های ناتمام از سیاست های رئیس جمهور است. لذا با نگاه ویژه به این طرح می توان گامی موثر در جهت بهبود وضعیت پردیس برداشت.» دانشجویان فرهنگی روستایی.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به شعار سال گفت: مسئولان استانی باید به فکر استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری باشند.

وی یادآور شد: مدیران باید در بحث انتصابات در شهرستان ها با فرمانداران هماهنگی داشته باشند تا بر اساس مشی آیت الله رئیسی یک نفر مردمی انتخاب شود.

حسین نژاد گفت: طرح های ارائه شده به کمیسیون ماده 23 سازمان مدیریت باید در سال 1401 مورد توجه مدیران قرار گیرد تا اعتبار ملی را از دست ندهیم.

استاندار خراسان شمالی افزود: با توجه به اینکه در آینده نزدیک سفر رئیس جمهور را خواهیم داشت، دستگاه ها باید برای تامین وزرا هوشمند باشند.

حسینی نژاد افزود: تعداد زیاد ساعات مدرسه نشان از مشکلات ویژه حوزه آموزش و پرورش استان خراسان شمالی دارد.

وی با اشاره به اینکه دغدغه های جدی در زمینه مسائل زیرساختی و عمرانی وجود دارد، خاطرنشان کرد: اگر بهترین سازه ها وجود داشته باشد اما موضوع فرهنگی ناقص باشد نتیجه مطلوبی نخواهد داشت، بنابراین مسائل فرهنگی و اجتماعی محور همه امور است. باید با دقت بیشتری مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ رحمانی

دیدگاهتان را بنویسید