پرسپولیس آنقدر پیشکسوت بزرگ دارد که این آقا انگشت کوچکشان نمی شود

پرسپولیس آنقدر پیشکسوت بزرگ دارد که این آقا انگشت کوچکشان نمی شود

ضیاء عربشاهی در ادامه می گوید: رضا درویش دوست ما در دهه 60 بود. با پدرشوهر و دامادش، دوستان صمیمی و قدیمی من پیش شما می رود، اما اشتباه اشتباه است و باید گفت.

وی با انتقاد از حضور محمد محمدی در باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس آنقدر پیشکسوتان بزرگ و ملی پوش دارد که این آقا انگشت کوچک آنها نیست. رضا درویش امروز بگیره بهتر از فردا.

عربشاهی همچنین بیان می کند: لطفا بنویسید که من ضیاء عربشاهی با سابقه 14 ساله بازی در پرسپولیس به دنبال پست و مقامی نیستم و اگر حرفی می زنم به خاطر اعتقادم است. انتخاب محمد محمدی که از پرسپولیس به استقلال رفت و آبی پوشان را به قرمز ترجیح داد، بازی با روحیه هواداران آقای درویش است! باز هم تاکید می کنم که مدیرعامل پرسپولیس دوست و رفیق ماست و برای او احترام زیادی قائل هستم اما برای احترام به هواداران پرشمار پرسپولیس باید در انتخاب خود تجدید نظر کند.

هافبک سابق پرسپولیس درباره بازی با پیکان نیز گفت: معتقدم رمز موفقیت در 6 بازی دیگر اتحاد، همدلی و همبستگی همه بازیکنان پرسپولیس از پیشکسوتان تا هواداران است. مطمئنم پرسپولیس اگر 6 بازی دیگر را برد 99 درصد شانس برد دارد.

ضیا عربشاهی توصیه ای هم به سرمربی پرسپولیس دارد و می گوید: از آقای یحیی می خواهم در 6 بازی باقی مانده با 2 مهاجم بازی کند. پرسپولیس با دو مهاجم به مراتب خطرناکتر و برهنه تر از بازی با یک مهاجم و 5 هافبک خواهد بود. امیدوارم آقای یحیی در 6 بازی باقیمانده با 2 مهاجم و فشار قوی از جلو اجازه ندهد حریفانش ابتکار عمل را در دست بگیرند و مثل 2 سال گذشته پرسپولیس را برای قهرمانی پیش ببرد.

دیدگاهتان را بنویسید