پرسپولیس جدید نسخه فولادی شد

پرسپولیس جدید نسخه فولادی شد

چند روز بعد از اینکه اعلام شد علیرضا بیرانوند پس از لغو حضور رشید مظاهری در فولاد به گزینه اصلی این تیم تبدیل شده است، حالا خبر رسید که حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل فولاد به دنبال جذب دروازه بانی است که هنوز وظایفش در پرسپولیس انجام نشده است. تعیین شده است.

با توجه به اینکه احسان مرادیان دروازه بان اصلی فولاد در حال حاضر جایی در برنامه جواد نکونام ندارد، فولاد برای ادامه لیگ و همچنین لیگ قهرمانان آسیا به یک دروازه بان جدید و مطمئن نیاز دارد و به همین دلیل قصد دارد. هر چه زودتر برای این موقعیت استراحت کنید. به آرامی

رادو که در دوران حضور گرشاسبی در پرسپولیس در این تیم حضور داشت روابط خوبی با مدیرعامل فولاد دارد اما گفته می شود این دروازه بان در مذاکرات اولیه با حضور او در ایران و باشگاه فولاد مخالفت کرده است.

به نظر می رسد رادو همچنان منتظر واکنش مدیران پرسپولیس به شکایتش از فیفا برای ادامه انتخاب تیم بعدی خود است.

رادو پیش از این اعلام کرده بود که به ایران بازمی گردد اما دیروز در گفت و گو با درویش بعید به نظر می رسد که به ایران و باشگاه پرسپولیس برگردد. او از پرسپولیس به فیفا شکایت کرده و می خواهد 930 هزار دلار از این تیم دریافت کند.

اگر با تیمی قرارداد نبندد کل قراردادش را از پرسپولیس می گیرد و در صورت تعیین تیم جدید، مابه التفاوت دو قرارداد با پرسپولیس و تیم جدیدش را از این باشگاه دریافت می کند.

البته باشگاه پرسپولیس همچنان بر ادامه همکاری با رادوشویچ اصرار دارد!

دیدگاهتان را بنویسید