پرسپولیس قهرمان نیم فصل شد

پرسپولیس قهرمان نیم فصل شد

در ادامه این رقابت ها هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16 امروز پنجشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه خالی آزادی به مصاف نساجی مازندران رفت. این دیدار با نتیجه 5-1 به سود سرخ پوشان به پایان رسید.

گئورگی گلسیانی (7 – پنالتی)، محمد عمری (21 و 33) و دانیال اسماعیلی فر (51 و 58) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

پرسپولیس در این دیدار با علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی، گئورگی گلسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی (40 وحدت خانوف)، محمد عمری و وحید امیری به میدان رفت. میلاد سرلک، مهدی ترابی و وحدت حنان اف در این دیدار توسط علی صفایی کارت زرد دریافت کردند. ترابی البته بعد از آن کارت زرد با کارت قرمز اخراج شد.

پنالتی دقیقه هفتم به سود پرسپولیس نوید یک بازی جذاب و پرگل در هفته پایانی نیم فصل را می داد. این وعده زمانی محقق شد که نساجی در دقیقه 10 با ضربه ایستگاهی ایوب کلانتری جواد موفق شد گلسیان را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

معامله دو گل در دقایق ابتدایی بازی یخ را آب کرد تا هر دو تیم برای گلزنی بیشتر تلاش کنند. اما در شرایطی که نساجی نتوانست از فرصتی که در اختیار داشت استفاده کند، پرسپولیس از خطای علیرضا حقیقی نهایت استفاده را کرد و محمد عمری در دقیقه 21 با یک ضربه دیدنی دروازه را برای دومین بار باز کرد.

دقایقی بعد نساجی صاحب موقعیت شد که علیرضا بیرانوند پس از خروج از دروازه توپ را مهار کرد و سعید صادقی با شروع مجدد عالی توپ را در سمت راست یک سوم دفاعی حریف دریافت کرد که این بازیکن برای سومین بار دروازه نساجی را باز کرد. ترک یک هدف واقعی

دو تیم نتوانستند دروازه را به صورت جدی تهدید کنند اما سعید صادقی به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد و نیمه اول با برتری قرمزها به پایان رسید.

در نیمه دوم، پرسپولیس همچنان بهترین تیم زمین بود و با شاگردان حمید مطهری هر کاری می خواست انجام می داد. مهدی ترابی برای سرخ ها موثرتر از بقیه کار کرد و روی گل ها تاثیر گذاشت اما اخراج او در دقیقه 61 همه چیز را تحت تاثیر قرار داد. او به دلیل درگیری با موسوی بازیکن حریف و صحبت های ناشایست از داور کارت قرمز مستقیم دریافت کرد.

مهره کلیدی نیمه دوم دانیال اسماعیل فر بود که دو بار در دقایق 51 و 58 دروازه نساجی را باز کرد تا قرمزها پرگل ترین بازی فصل را به خود اختصاص دهند.

پرسپولیس با این برد 32 امتیازی شد و صدرنشین برتر نیم فصل اول لیگ برتر شد.

دیدگاهتان را بنویسید