پرسپولیس 5 سال قهرمان شد، هیچکس تبریک نگفت!

پرسپولیس 5 سال قهرمان شد، هیچکس تبریک نگفت!

کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است همه چیز در لیگ بیست و یکم مقابل تیم محبوبش بوده است.

رضا نورمحمدی با بیان این جمله گفت: همین الان می بینید که تیم های زیادی پشت سر هم به استقلال تبریک می گویند در حالی که پرسپولیس 5 سال است قهرمان شده و هیچ تیمی به آنها تبریک نگفت.

وی ادامه داد: دوستان استقلالی زیادی دارم و برای این حریف خوب احترام خاصی قائل هستم اما یک سوال دارم. اگر الان بگویند استقلال به وزارت ورزش یا فدراسیون کمک کرد تا قهرمان شود، دوستان چطور می شوند؟ پرسپولیس 5 سال برد و هر سال شاهد انواع و اقسام اتهامات بودیم تا اینکه این تیم در همان 5 سال دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید.

کاپیتان سابق پرسپولیس افزود: مطمئن باشید هیچ تیم ایرانی نمی تواند در سال های آینده دو بار به فینال آسیا برسد اما هیچکس برای این تیم و هوادارانش احترام قائل نیست. این فصل هم دیدیم که کل لیگ بسیج شد تا پرسپولیس قهرمان نشود.

نورمحمدی توضیح داد: البته نمی گویم پرسپولیس ضعیف نبود. خیلی از بچه ها گل زدیم یا مثل فصول قبل نبودیم اما همین تیم پتانسیل برد را هم داشت. همه جور مشکلاتی را برای این تیم دیدید. از بازی در زمین بی طرف و بدون تماشای بازی های مهم پرسپولیس گرفته تا اشتباهات داوری و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و تغییرات در رهبری که به تیم آسیب زد. بازیکنان تاثیرگذاری را از دست دادیم و نتوانستیم جایگزین خوبی پیدا کنیم. با این حال نایب قهرمان شدیم و نشان دادیم بهترین تیم ایران هستیم.

نورمحمدی در نهایت گفت: من در مصاحبه های قبلی گفته بودم که یحیی گل محمدی حفظ شود. من با او کار کردم و می دانم که مربی توانمندی است و قطعا می تواند پرسپولیس را برای قهرمانی بازگرداند.

دیدگاهتان را بنویسید