پروژه بزرگ متروی شهدای محمودآباد یزد در دستور کار شورای شهر / هر ساله پروژه بزرگی در یزد اجرا می شود.


ساعت: 15:23
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818700

امن گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری در این مدت اولویت اصلی را تکمیل پروژه های نیمه تمام قرار داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عزیزلا سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه اولویت اصلی شورای اسلامی شهر و شهرداری در این مدت تکمیل پروژه های نیمه تمام است، اظهار کرد: خدا را شکر بسیاری از پروژه ها به فینال رسیدند. فاز و راه اندازی و حتی پروژه هایی که در مدت زمان طولانی تنها 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند در کمتر از 6 ماه به بهره برداری کامل رسیدند.

رئیس شورای اسلامی شهر میراث جهانی یزد با تاکید بر اینکه رویکرد جهادی شهرداری در این زمینه نقش بسزایی در تکمیل پروژه ها داشته است، گفت: پروژه های مختلفی را در سطح شهر مدیریت کرده ایم.

سیفی با تاکید بر اینکه برخی از این پروژه ها از جمله تقاطع غیرهمسطح شهدای نعیم آباد یزد از پروژه های بزرگ یزد است، گفت: به محض آماده شدن پروژه ها سعی کردیم در اختیار شهروندان قرار دهیم تا آنها می تواند از آنها استفاده کند. .

وی گفت: بخشی دیگر از پروژه های دیگر انشالله در سال 1401 پیگیری می شود تا بتوانیم پروژه های نیمه تمام که شهرداری در سطح شهر دارد به اتمام برسانیم.

رئیس شورای اسلامی شهر میراث جهانی یزد گفت: برای هر سال شورای شهر و شهرداری پروژه بزرگی تعریف کرده ایم که انشاالله بتوانیم وضعیت شهر و رفاه حال شهروندان را به همان اندازه ارتقا دهیم. تا حد ممکن.

سیفی در خصوص پروژه تعریف شده برای یزد در سال جاری گفت: امسال پروژه متروی شهدای محمودآباد را در برنامه شهرداری قرار داده ایم و خدای ناکرده با همکاری و حمایت دستگاه های خدمات رسان بتوانیم این پروژه مترو را تا این لحظه مدیریت کنیم. سال آینده و محیط اطراف خود را برای سال آینده بهبود بخشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید