پروژه تاج برای استقلال شکست خورد؟

پروژه تاج برای استقلال شکست خورد؟

مهدی تاج پس از بازگشت به عنوان رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس به سراغ کارلوس کی روش برای تیم ملی ایران رفت تا سومین حضور متوالی خود در جام جهانی را بین سال های 2014 تا 2018 با سرمربیگری تجربه کند.

تاج نه تنها از بازگشت کارلوس کی روش به رسانه ها خبر داد، بلکه تصمیم گرفت در اولین نشست خبری خود جواد نکونام را به عنوان دستیار ایرانی خود معرفی کند. رئیس فدراسیون فوتبال پا را فراتر گذاشت و اعلام کرد که تصمیم دارد پس از پایان جام جهانی قطر، جواد نکونام را به عنوان سرمربی برای حضور قدرتمند در جام ملت های آسیا 2023 منصوب کند.

اما هیات فدراسیون فوتبال با مصاحبه های جنجالی او تصمیم تاج برای سپردن سکان هدایت تیم ملی ایران به نکونام پس از پایان جام جهانی قطر را زیر سوال برد.

همین سوال کافی بود تا نکونام علیرغم علاقه اش به همکاری با کارلوس کی روش، در جام جهانی قطر از روی نیمکت تیم ملی ایران دور بماند. وی در دو دور مذاکره با مهدی تاج و مهدی محمد نبی اعلام کرد که تا تایید رسمی هیات مدیره برای انتخاب وی به عنوان دستیار کی روش و سپس حضور به عنوان سرپرست تیم ملی، همکاری نخواهد کرد. کادر فنی پس از جام جهانی قطر.

کی روش که برخلاف گمانه زنی ها درخواست رسمی خود برای انتخاب جواد نکونام را به تاج داده است، گزینه دیگری در این خصوص اعلام نکرده است، بنابراین رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس تصمیم گرفت تا دو روز آینده دوباره نکونام را بپذیرد.

باید دید سرمربی فولاد خوزستان بدون تایید هیات مدیره برای انتخاب او به عنوان سرمربی تیم ملی در جام ملت های 2023 تیم ملی را در جام جهانی قطر همراهی می کند یا خیر. اول پروژه برنامه ریزی تاج آینده تیم ملی شکست خواهد خورد.

دیدگاهتان را بنویسید