پشت پرده احتمال تغییر تیم ملی قبل و بعد از بازگشت روش از شروع مسابقات جهانی

پشت پرده احتمال تغییر تیم ملی قبل و بعد از بازگشت روش از شروع مسابقات جهانی

دیروز یکی از مجریان خوش اخلاق و خوش اخلاق تلویزیون با انتشار توییتی مبنی بر بازگشت احتمالی کارلوس کی روش به تیم ملی ایران، سر و صدای زیادی در محافل ورزشی به پا کرد.

این شایعه مدتی است که مطرح شده و البته بارها از سوی روسای فعلی اتحادیه فوتبال بدون ذکر نام کی روش تکذیب شده است.

یکی از دلایل تکذیب این خبر و همچنین مقاومت برخی منتقدان در برابر تغییرات در کادر فنی تیم ملی، کمبود زمان تا جام جهانی و ناآشنایی سرمربی جدید با شرایط است. در تیم ملی .

اگرچه بسیاری از کارشناسان معتقدند اگرچه چنین مشکلی وجود دارد و ادعای حریف دور از ذهن نیست، اما کی روش از این قاعده مستثنی است و اصولاً مشکلی در این زمینه در فوتبال ایران ندارد.

کی روش; او به تنهایی این تیم ملی را ساخت و با همه مشکلات فوتبال ایران 8 سال دوام آورد. او دو بار با تیم ملی به جام جهانی صعود کرده و در آن مسابقات شرکت کرده و در نتیجه گزینه ای نیست که بخواهد با فضای تیم ملی آشنا شود.

درست است که فدراسیون فوتبال چندین بار گفته است که با دراگان اسکوچیچ به جام جهانی خواهد رفت، اما قطعا با اسکوچیچ اختلافات جدی وجود دارد. چرا که اسکوچیچ در گفت و گو با عادل فردوسی پور گفته است که رابطه اش با میرشاد مجدی – سرپرست فدراسیون – فقط اداری و حرفه ای بوده و یکی از اعضای کمیته فنی فدراسیون اذعان داشته که مجدی از اسکوچیچ راضی نیست.

به نظر می رسد اگر هنوز از کی روش به عنوان شانس بازگشت به تیم ملی ایران صحبت می شود به خاطر همین مشکلات و اتفاقاتی است که در این مدت رخ داده است.

دیدگاهتان را بنویسید