پلمب قصابی در زنجان به دلیل تخلف اختلاط گوشت و سنگ


ساعت: 16:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896923

به اطلاع رئیس بازرسی اتاق اصناف مرکز استان زنجان می رساند

رئیس بازرسی اتاق اصناف مرکز استان زنجان با اشاره به پلمب یک واحد قصابی در زنجان گفت: این صنف سوپر گوشت را به گوشت چرخ کرده سنگدان اضافه می کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه بازرسی و نظارت بر بازار گفت: برای جلوگیری از گران فروشی سندیکاها، تمامی فاکتورها و هزینه ها اعم از سود قانونی و مجاز بررسی می شود تا واحدهای معاملاتی نتوانند گران فروشی کنند.

وی اظهار داشت: برخی کالاها برای خرده فروشان گران است و خرده فروش به سود قانونی و مجاز خود می رسد و این گرانی خارج از اختیار ما است.

رئیس بازرسی اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاه پاییزه در زنجان گفت: بازرسان اتاق اصناف استان در این نمایشگاه حضور دارند و نظارت و بازرسی در دستور کار بازرسان اتاق اصناف است. نمایشگاه پاییز .

وی با اشاره به محدودیت ها و الزامات بازرسی اتاق اصناف گفت: تعداد بازرسان اتاق اصناف در زنجان محدود و بازرسان متخصص در استان کم است.

محمدی با بیان اینکه به دلیل محدود بودن بازرسان اتاق اصناف، امکان بازرسی و نظارت بر تمامی واحدهای صنفی وجود ندارد، ادامه داد: این یک اصل مهم است که بازرسان تا زمانی که نظارت قوی مردمی انجام نشود، نمی توانند کار خاصی انجام دهند. انجام شد.

وی بیان کرد: در صورتی که گزارش های مردمی مبنی بر گران فروشی واحدهای صنفی به بازرسی خانه اصناف گزارش شود، بازرسان به آن واحد صنفی مراجعه می کنند و در صورت صحت گزارش، اقدامات لازم و قاطع در چارچوب قانون انجام می شود.

رئیس بازرسی اتاق اصناف مرکز استان زنجان گفت: با توجه به گزارشات واصله به بازرسی اتاق اصناف زنجان مبنی بر تخلفات یک واحد تجاری در چهارراه، این گزارش در دستور کار قرار گرفت. بازرسان متذکر شدند که یکی از واحدهای تجاری به گوشت چرخ کرده سنگدان اضافه کرده است. و پس از بررسی ها و تایید صحت گزارش با هماهنگی قضایی واحد صنفی به جرم کلاهبرداری و رعایت نکردن تدابیر صنفی و بهداشتی پلمپ و جریمه نقدی محکوم شد.

وی با بیان اینکه مردم باید با گزارش تخلفات تجاری و کلاهبرداری و غیره به بازرسان کمک کنند، تصریح کرد: تا زمانی که تیم های بازرسی مشترک بین تمامی نهادهای بازرسی و نظارت بازار و نماینده دادسرا تشکیل نشود، بازرسی ها به صورت مستمر ادامه پیدا نمی کند. فقیر بودن

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید