پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس از دوشنبه باز می شود/ پرسپولیس خانه گل محمدی است; هیچ کس در خانه خود عصبانی نیست

ساعت: 20:08
تاریخ انتشار: 1400/11/09
کد خبر: 1804303

بخشی دیگر از مطالبات بازیکنان فردا پرداخت می شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پنجره نقل و انتقالات این باشگاه روز دوشنبه باز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره شرایط ایجاد شده برای پرسپولیس گفت: بازیکنان در یکی دو روز اخیر تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی آغاز کرده اند. یحیی گل محمدی نیز در یکی از برنامه های تلویزیونی به دلیل سهل انگاری ها و بی توجهی هایی که در گذشته نسبت به کادرفنی و بازیکنان شده است، کار را خسته کننده دانست. او و پرسپولیسی ها سختی های زیادی را پشت سر گذاشتند و تشکر از کادر فنی آقای گل محمدی و بازیکنانی که این سختی ها را تحمل کردند.

وی افزود: بعد از حضورم در پرسپولیس با مشکلات زیادی مواجه شدم و سعی کردم مشکلات مالی ام را حل کنم. بخشی از مطالبات بازیکنان به حساب آنها واریز شده و بخشی دیگر فردا به حساب آنها واریز می شود. مشکل دیگر تیم محل تمرین بود که با اقدامات بعدی که برای تامین آسایش گل محمدی و کادرفنی انجام شده تا 2 الی 3 روز آینده برطرف خواهد شد. گل محمدی مال پرسپولیس است و پرسپولیس خانه اوست. این دو جدایی ناپذیر هستند.

درویش درباره شایعه تغییر کادر فنی گفت: هیچکس از خانه آنها عصبانی نیست. شاید دو روز دیگر بنا به شرایطی خانه اش را ترک کند اما پرسپولیس خانه گل محمدی است. با اینکه این دو روز خسته بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت مالی بازیکنان و همچنین نقل و انتقالات باشگاه گفت: همانطور که گفتم بخشی از مطالبات فردا به بازیکنان پرداخت خواهد شد. او همچنین باید به فیفا بنویسد که پول را دریافت کرده است اما به دلیل تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه پنجره نقل و انتقالات باشگاه از دوشنبه باز می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید