پیام ستاره پرافتخار پرسپولیس به یحیی!

پیام ستاره پرافتخار پرسپولیس به یحیی!

یحیی گل محمدی یک روز مانده به دیدار مقابل شهر هودرو به دلیل حضور سیدجلال حسینی و دو والیبالیست دیگر پرسپولیس نام آنها را از لیست پخش تیمش حذف کرد. اتفاقی که سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد و هواداران پرسپولیس در این ماجرا از کاپیتان پرافتخار خود حمایت کردند.

در نهایت با اصرار درویش حسینی و دو بازیکن دیگر به اردوی پرسپولیس پیوستند که البته نام جلال حسینی دوباره در لیست بازی ها دیده نشد. سیدجلال حسینی پس از پیروزی سرخ‌ها مقابل شهر هودرو از صحبت درباره اتفاقات 48 ساعت گذشته خودداری کرد اما درویش، مدیرعامل سرخ‌ها این بازیکن را بازیکن بزرگ باشگاه خواند و از رسانه‌ها خواست که پوشش خبری ندهند. خیلی زیاد.

حسینی که پیش از این قول داده بود در پایان فصل ناگفته هایی را مطرح کند، امروز در تمرین پرسپولیس حضور فعالی داشت و البته از عکس های منتشر شده از آن تمرین به نظر می رسد که کاپیتان سرخ ها نگران این تصمیم نیست. از یحیی نه برای فصل بعد در حالی که انتظار می رفت حسینی در تمرین امروز نارضایتی خود را از آخرین اتفاقات نشان دهد.

کاپیتان پرسپولیس با روحیه بالا و البته با بی تفاوتی خاص به اتفاقات اخیر به تمرین امروز تیمش آمد تا به یحیی این پیام را بدهد که نسبت به همه اتفاقات سال آینده آرام است. کاپیتان سرخ ها تا آخرین روزهای حضورش در این تیم اثری از تیمش نگذاشت و حالا می داند که حتی از دست دادن ششمین قهرمانی هم از ارزش این بازیکن نزد پرسپولیسی ها نمی کاهد. .

به نظر می رسد حسینی از هم اکنون تصمیم خود را برای فصل آینده گرفته است. تصمیمی که شاید پایان حضور باشکوه او در جمع سرخ پوشان پایتخت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید