پیروزی پدهای ناشنوایان در المپیک ناشنوایان برزیل در اولین گام/ برنز کومیته تیمی ایران


ساعت: 21:51
تاریخ انتشار: 1401/02/14
کد خبر: 1836451

المپیک 2022 ناشنوایان برزیل با رقابت ایران ادامه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اولین دیدار تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان ایران در بیست و چهارمین دوره بازی های المپیک تابستانی 2021 امروز چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه از ساعت 11:10 دقیقه به وقت محلی به مصاف تیم ملی آلمان رفت. دیدار نفس گیر موفق شد با نتیجه 2 بر 7 از سد یکی از مدعیان المپیک بگذرد.

تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان ایران فردا از ساعت 2:30 به وقت محلی در دومین دیدار به مصاف تیم ملی استونی می رود. تیم ملی ایران در گروه B با تیم های آلمان – استونی و ژاپن همگروه است.

کمیته تیم مردان ناشنوایان برنز گرفت

کمیته تیم ناشنوایان متشکل از علیرضا کیشانی، حسین طبارته فراهانی، ابراهیم پورکاشانی، کامران رضایی نژاد و میلاد صادق زاده صبح امروز 15 اردیبهشت ماه به مصاف حریفان خود رفت و در بازی رفت خود با نتیجه 3 بر صفر مغلوب تیم اوکراین شد. سپس با پیروزی 3 بر صفر مقابل چین تایپه به مدال برنز بیست و چهارمین دوره بازی های المپیک تابستانی ناشنوایان دست یافتند.

بیست و چهارمین دوره بازی های المپیک تابستانی ناشنوایان 2021 با حضور بیش از 4000 ورزشکار از 80 کشور، از 4 می به میزبانی کاسیاس د سول از برزیل آغاز می شود و تا 15 می ادامه خواهد داشت.

کاروان ناشنوایان کشورمان در هشت رشته ورزشی فوتبال، جودو، کاراته، تیراندازی، والیبال ساحلی، دو و میدانی، تکواندو، کشتی و ورزش های غربی حضور داشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید