پیشنهاد النصر رسید، ستاره لیورپول تردید کرد

قرارداد فعلی روبرتو فیرمینو مهاجم باتجربه لیورپول در ماه ژوئن به پایان می رسد و شاید چند ماه پیش به نظر می رسید که هیچ شکی در مورد جدایی او از لیورپول وجود نداشت. اما ستاره برزیلی که در حال حاضر هشتمین فصل حضورش در آنفیلد را سپری می کند، تا به اینجای فصل رکورد خوبی به ثبت رسانده و در 21 بازی در تمامی رقابت ها 9 گل زده و 4 پاس گل داده است.

پیشنهاد النصر رسید، ستاره لیورپول تردید کرد

به همین دلیل، اخبار حاکی از آن است که یورگن کلوپ و اعضای مدیریت باشگاه نظر خود را در مورد آینده بابی فیرمینو تغییر داده و به او پیشنهاد تمدید داده اند. ماه گذشته اسکای اسپورت در گزارشی مدعی شد که مذاکرات بر سر تمدید قرارداد مهاجم 31 ساله به خوبی پیش می رود و به نظر می رسد مشکلی بین طرفین وجود نداشته باشد، اما امروز دیلی میل نوشت که فیرمینو برای تمدید قرارداد مردد است. لیورپول

پیشنهاد النصر رسید، ستاره لیورپول تردید کرد

حضور داروین نونز در ترکیب اصلی و اضافه شدن کودی کاکپو به لیورپول باعث شده تا فیرمینو جایگاه ثابتی در ترکیب قرمزها نداشته باشد و از همه مهمتر پیشنهاد خوبی از النصر عربستان دریافت کرده است. شانس هم تیمی شدن در فصل آینده استند رونالدو به گزارش دیلی میل، اگرچه فیرمینو در حال حاضر تمایل بیشتری به تمدید دارد، اما هیچ چیز قطعی نیست و او قصد دارد به زودی تصمیم نهایی را به اطلاع مدیران باشگاه برساند.

دیدگاهتان را بنویسید