پیشکسوت پرسپولیس: استقلالی ها ساپینتو را از کجا پیدا کردند؟

پیشکسوت پرسپولیس: استقلالی ها ساپینتو را از کجا پیدا کردند؟

بهروز سلطانی درباره داربی 99 و تساوی استقلال و پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود و خسته کننده نبود. یکی از بهترین دربی های سال های اخیر را شاهد بودیم. متاسفانه کمبود مهاجم پرسپولیس به این تیم لطمه زد. یکی از مهاجمان مصدوم شد و دیگری روز قبل از بازی پرسپولیس را ترک کرد. حضور این دو بازیکن کمک زیادی به پرسپولیس کرد اما شاهد بازی زیبایی از هر دو تیم بودیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس در نیمه اول روی دروازه استقلال فشار آورد و در نهایت به هدف خود رسید. نیمه دوم به سود استقلالی ها افتاد و آنها به بازی برگشتند. در کل بازی لذت بخش بود. یکی از بزرگترین اشتباهات سرمربی استقلال تعویض های او بود که به طرز وحشتناکی کار استقلال را خراب کرد. مطهری و چسمی زمین را ترک کردند و ضربه مهلکی به آبی پوشان وارد کرد. نمی دانم این مربی را از کجا آورده اند؟ حتی یک کودک می دانست که این تعویض ها اشتباه است. نمی دانم در ذهن این مربی چه می گذشت. ساپینتو با تعویض های اشتباه خود شب یلدا را به پرسپولیس داد و به تساوی کشیده شد. آیا دستیارانش به او کمک نمی کنند؟

این پیشکسوت پرسپولیس با ادعای اینکه «تعویض های ساپینتو به قرمزها کمک کرد» گفت: باید برای سرمربی استقلال دعا کنیم چون اگر او نبود پرسپولیس بازی را مساوی نمی کرد. با تمام این اوصاف بازی جذابی بود و پرسپولیس در 20 دقیقه آخر واقعا خوب بازی کرد و در نهایت به نتیجه رسید. ترابی خوب بازی کرد اما روی سانترها توپ های زیادی را از بین برد. از آقای گل محمدی می خواهم که گیاهان وسط زمین را به او ندهد. 5، 6، او ضعیف عبور می کند و چیزها را خراب می کند. مهدی عبدی هم به زمین آمد و اسمش اصلا شنیده نشد. در مقابل کایدی هم همین اتفاق افتاد.

وی در مورد عملکرد دروازه بان های دو تیم گفت: در نیمه دوم بیرانوند کم بار نبود و موقعیت مقابل دروازه او چندان ایجاد نشد. او پر از ایراد در مقابل حسینی ظاهر شد. البته من حسینی را دوست دارم و می دانم دروازه بان خوبی است اما در رفت و آمدهایش اشتباهات فاحشی داشت. روز آقای حسینی نبود و این به نفع پرسپولیس بود. اشتباه او منجر به گلزنی پرسپولیس شد. در مجموع باید بگویم سرمربی استقلال بازی را به نفع پرسپولیس رقم زد و اگر بازی ادامه داشت پرسپولیس می توانست برنده بازی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید