پیشکسوت پرسپولیس یحیی را شست و شو داد

پیشکسوت پرسپولیس یحیی را شست و شو داد

جواد الله وردی در خصوص اظهارات جواد خیانی که مدعی دوپینگ چند بازیکن آبی در دیدار تاج سابق و پرسپولیس شده بود، گفت: در آن دیداری که کیانی گفت به احتمال زیاد من مصدوم بودم و حضور نداشتم. سال ها گذشت اما من از صحبت های آقای خبانی تعجب می کنم، فکر می کنم از گفتن چنین حرف هایی گیج شده است.

وی افزود: یک بار در خیابان به پسری گفتم هر وقت گزارش می دهید تلویزیون را خاموش می کنم چون متوجه نمی شوم چه می گویید. به همین دلیل است که شما را بی صدا می کنم تا بتوانم راحت تر فوتبال تماشا کنم. بدون تعارف، صدای خیابان آزاردهنده است و مطمئنم خیلی ها تلویزیون را خاموش می کنند.

الله وردی ادامه داد: به نظر من الان وقت چنین حرف هایی نیست مردم آنقدر مشکلات دارند که نبش قبرهای 40-50 سال قبل فایده ای ندارد. تنها چیزی که باید بگویم این است که ما در گذشته نان زرشک زیاد مصرف می کردیم.

مدافع سابق تیم ملی و سرخ پوشان درباره بازی پرسپولیس در این فصل گفت: بازی پرسپولیس مقابل فولاد را دیدم اما این تیم پرسپولیس به عنوان مدعی در زمین ظاهر نشد گل محمدی چیزی به آنها یاد نداده است. به نظر من گل محمدی مشکلات زیادی دارد و کم کار است و اگر بخواهد به همین منوال ادامه دهد پرسپولیس در چند هفته آینده با مشکل مواجه خواهد شد. فرهاد مجیدی در فصل گذشته چیزی به همه نشان داد و رفت، او ثابت کرد بدون باخت می تواند قهرمان شود.

دیدگاهتان را بنویسید