پیش بینی هوای روز طبیعت مازندران


ساعت: 12:28
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818647

احمد اسدی با اشاره به اینکه امروز شاهد افزایش محسوس دما به ویژه در ارتفاعات مازندران خواهیم بود، گفت: روز 13 فروردین هوای مازندران شبه تابستانی خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد اسدی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: بر اساس پیش بینی هواشناسی; روز 13 فروردین هوای مازندران شبه تابستانی خواهد بود.

وی افزود: امروز شاهد افزایش محسوس دما به ویژه در ارتفاعات روستاها خواهیم بود.

معاون هواشناسی مازندران گفت: از بعدازظهر امروز به تدریج افزایش ابر در آسمان استان خواهیم داشت و از پنجشنبه شب تا صبح جمعه شرایط برای بارش های کوتاه مدت به ویژه در نواحی غربی استان فراهم است.

اسد گفت: هوای مازندران تا دوشنبه هفته آینده 15 فروردین پایدار پیش بینی می شود.

وی افزود: در این مدت شاهد افزایش دمای هوا خواهیم بود به طوری که روز شنبه 13 فروردین ماه همزمان با روز طبیعت در استان مازندران نیمه تابستانی خواهیم داشت و دمای هوا در مناطق مرکزی خواهد بود. به بالای 32 درجه برسد.

معاون هواشناسی مازندران به مردم و مسافران توصیه کرد: در صورت روشن کردن آتش در جنگل ها، مراتع و پارک ها در پایان روز فراموش نکنید که آتش را خاموش کنید تا آتش سوزی و آسیبی به طبیعت وارد نشود.

وی گفت: دریا امروز موج کوتاهی دارد و برای فعالیت های دریایی مناسب است.

به گفته اسدی، بندر امیرآباد با دمای هوا 18 درجه بالای صفر گرم ترین و بلده با دمای 3 درجه زیر صفر سردترین استان مازندران بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید