پیکه به شایعات عجیب درباره دستمزدش واکنش نشان داد

پیکه به شایعات عجیب درباره دستمزدش واکنش نشان داد

روز گذشته گزارشی از سوی یک روزنامه نگار اسپانیایی درباره دستمزدهای عجیب این باشگاه از بارسلونا منتشر شد که واکنش های بسیاری را در پی داشت.

لوئیس کانوت گزارشگر TV3 این لیست را منتشر کرد و مدعی شد که بارسا حقوق بالایی به برخی از بازیکنانش پرداخت کرده است.

در این گزارش آمده است جرارد پیکه بازیکنی است که بالاترین دستمزد 28 میلیون یورویی را از این تیم دریافت می کند، هر چند با توجه به شرایط باشگاه حاضر شد دریافت کامل دستمزد خود را به تعویق بیندازد.

این خبر باعث شد که بسیاری از بازیکنان بارسا به شدت مورد انتقاد رسانه ها و هواداران قرار گیرند و پیکه، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا در راس آن ها قرار بگیرند.

این اتفاق باعث عصبانیت پیکه شد و مدافع تیم ملی اسپانیا در نهایت در صفحه رسمی خود در توییتر دستمزد خود را منتشر کرد.

پیکه در این عکس نوشته است: «افرادی مثل او (کانوت) از تلویزیون استفاده می کنند و پول می گیرند تا به این کار ادامه دهند و از دوستانشان محافظت کنند. این پنجاه درصد از رسید اصلی من است که در 30 دسامبر پرداخت شده است. – کمی به خودت احترام بگذار.

در واقع پیکه تصویری از آخرین واریز باشگاه به حساب بانکی خود منتشر کرد که نشان می داد اظهارات کانوت در افشای حقوق های کلان بارسا تا حد زیادی اشتباه بوده است.

بارسلونا نیز شب گذشته در بیانیه ای این اتهامات را رد کرد و مدعی شد که حتی اگر هر یک از این اطلاعات صحت داشته باشد، این حق بازیکنان است که آن را مخفی نگه دارند.

دیدگاهتان را بنویسید