پیگیری بازنشستگی پیش از موعد پرستاران تامین اجتماعی؟

پیگیری بازنشستگی پیش از موعد پرستاران تامین اجتماعی؟

در نشست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعضای شورای عالی نظام پرستاری کشور، احیای جایگاه پرستاری در سازمان تامین اجتماعی و پیگیری بازنشستگی پیش از موعد پرستاران برجسته شدند.

این جلسه که تا اواخر شب 8 بخمن ادامه داشت با حضور پرستاران شاغل در بیمارستان های تامین اجتماعی و بخش خصوصی برگزار شد. یکی از پرستاران شاغل در تامین اجتماعی در این خصوص می گوید: مهمترین درخواست ما حل مسئله بازنشستگی پیش از موعد است که با وجود بررسی های مکرر همچنان مشکل است و گاهی نمی توانیم از این فرصت استفاده کنیم. این موضوع را با وزیر کار در میان گذاشتیم و خواستار رسیدگی جدی شدیم.

پرستاران بخش خصوصی نیز بر رفع تبعیض، پرداخت به موقع مزایای ویژه و ویژه و نیز نرخ های عادلانه و صحیح تاکید و اعلام کردند که باید تبعیض در نظام سلامت کشور رفع شود.

در این جلسه که میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیز حضور داشت، تصمیماتی در حمایت از جایگاه پرستاران اتخاذ و مقرر شد کارگروه مشترک سازمان تامین اجتماعی و سازمان نظام پزشکی تشکیل شود. پرستاران سیستم برای نظارت بر اجرای قوانین پرستاری و به روز رسانی و اصلاح قوانین و مقررات فرآیندهای موجود.

دیدگاهتان را بنویسید