پیگیر درمان دانش آموز آسیب دیده آبیکی هستیم/ خیرین برای حضور در محل کار

برای شناخت وضعیت این دانش آموز و اقدامات انجام شده گفت وگویی با رئیس آموزش و پرورش شهرستان آبیک انجام دادیم.



عبدالله ملک پور در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: دانش آموز پایه ششم آبیک حدود دو هفته پیش خارج از مدرسه به دلیل گیرکردن دستش در آسانسور به شدت مجروح شد.



وی افزود: دانش آموز مصدوم پس از مراجعه به بیمارستان آبیک به دلیل شرایط خاص به بیمارستان قزوین منتقل و سپس برای پیوند به یکی از بیمارستان های تهران منتقل می شود.



رئیس آموزش و پرورش آبیک گفت: خوشبختانه عمل و پیوند با موفقیت انجام شد و اکنون در منزل در حال نقاهت هستند.



وی گفت: متأسفانه به دلیل وضعیت نامناسب مالی و شرایط خاص خانوادگی که با عمه و مادربزرگش زندگی می کند، این خانواده به دنبال بستری شدن فرزندشان در بیمارستان دولتی بودند که البته به ما اطلاع دادند. دیر


هزینه عمل یک دانش آموز مصدوم 60 میلیون تن است

ملک پور گفت: دانشجو پس از اطلاع از این حادثه با دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در آبیک مشورت کرد. او تحت عمل جراحی قرار گرفت.



وی افزود: در نهایت این دانش آموز در بیمارستان خصوصی لاله تهران تحت عمل پیوند دست قرار گرفت که خوشبختانه با موفقیت انجام شد.



این مسئول بیان کرد: هزینه عمل این دانش آموز حدود 60 میلیون تن است که خانواده وی به دلیل کمبود منابع مالی توسط یکی از دوستان و آشنایانش قرض و اهدا کردند اما برای ادامه درمان به شدت نیازمند حمایت مالی هستند.



وی افزود: در حال حاضر وضعیت بیمه دانشجویی را رصد می کنیم تا بتوانیم به پرداخت این فرد کمک کنیم ضمن اینکه به دلیل مشکلات مالی و فشار اقتصادی کمک های دیگری به این خانواده کرده ایم.



ملک پور در پایان ابراز امیدواری کرد با کمک مردم خیر و نوع دوست قزوین بتوانیم در جهت رفع مشکل این خانواده و تامین هزینه عمل گام برداریم.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید