چراغ سبز ستاره پرسپولیس به استقلال: با این شرایط آبی می پوشم!

چراغ سبز ستاره پرسپولیس به استقلال: با این شرایط آبی می پوشم!

یحیی گل محمدی چند روز پیش در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اعلام کرد که حامد پاکدل و سیامک نعمتی در لیست فروش پرسپولیس قرار دارند. حامد پاکدل به سرعت قراردادش را با پرسپولیس قطع کرد و به دلیل اینکه پیشنهاد خوبی از تراکتورسازی دریافت کرد، باقیمانده قراردادش را به قرمزها داد. اما سیامک نعمتی هنوز با پرسپولیس به توافق نهایی نرسیده است.

سیامک نعمتی به شدت مورد توجه استقلالی هاست اما این بازیکن عقد قرارداد با استقلال را منوط به روشن شدن تکلیفش با پرسپولیسی ها می داند. به همین دلیل باشگاه استقلال منتظر است تا سیامک نعمتی ابتدا با پرسپولیسی ها قرارداد ببندد. این درخواست مهم سیامک نعمتی از باشگاه رقیب است.

بازگشت سیامک نعمتی به اردو سرخ غیرممکن است و این بازیکن با مشخص شدن تکلیفش با پرسپولیس تیم جدیدش را مشخص خواهد کرد. ظاهرا مطالبات این بازیکن در میانه است و سیامک نعمتی با دریافت مطالبات معوقه خود از پرسپولیس در تلاش است تا با تیم جدید قرارداد امضا کند.

لازم به ذکر است باشگاه استقلال در تلاش است تا پنجره خود را برای خدمت به سیامک نعمتی باز کند. امروز کانال رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد که مطالبات پین را پرداخت کرده و موافقت نامه مربی از این باشگاه به فیفا ارجاع شده و مطالبات میلیچ به زودی پرداخت خواهد شد. در این صورت باشگاه استقلال از استفاده از سیامک نعمتی منعی نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید