چراغ سبز یک ستاره برای یحیی: همه پیشنهادات برای ماندن در پرسپولیس را رد کردم

چراغ سبز یک ستاره برای یحیی: همه پیشنهادات برای ماندن در پرسپولیس را رد کردم

سیامک نعمتی هافبک پرسپولیس درباره گل خود به سپاهان گفت: گلی که زدم تلاش بچه ها به خصوص وحید امیری بود و در واقع کار آنها را انجام دادم.

وی در مورد گلزنی در آن بازی ادامه داد: آن گل واقعا به من چسبید و خستگی اتفاقات اخیر را از بین برد. او با این گل من و خانواده ام را از فشار زیاد رها کرد.

نعمتی افزود: قبل از این گل در فوتبال و زندگی حرفه ای و خارج از فوتبال شرایط خوبی نداشتم و تحت فشار زیادی بودم. ممنون از آقا یحیی که دوباره به من اعتماد کرد. البته این را هم بگویم که پاس امیری را جبران می کنم.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه در نیم فصل پیشنهادهای خوبی داشت اما در این تیم ماندگار شد، خاطرنشان کرد: یک ماه و نیم واقعا تحت فشار بودم. به خاطر پرسپولیس همه پیشنهادهایی که از نظر مالی خوب بود را رد کردم و با جان و دل می خواستم بمانم.

وی در مورد اینکه چند روز دیگر پرسپولیس باید دوباره در لیگ به مصاف سپاهان برود، گفت: بازی سختی خواهد بود، امیدوارم بتوانیم در لیگ برتر هم سپاهان را شکست دهیم چون 3 امتیاز این بازی را گرفتیم. بسیار مهم است و ما را به بالای جدول برمی گرداند.

نعمتی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس می تواند قهرمان لیگ برتر شود، گفت: هم در لیگ و هم در جام حذفی به دنبال قهرمانی هستیم چون پتانسیل داریم و تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی داریم.

دیدگاهتان را بنویسید