چرا ستاره پرسپولیس تعویض شد؟

با این حال گل محمدی تصمیم گرفت حنانوف را که در دیدار قبل خوب کار کرده بود، نیمکت نشین کند و باز هم از دانیال در سمت راست خط دفاعی استفاده کند. اسماعیلی فر که در تابستان به پرسپولیس اضافه شد، یکی از بازیکنان خوب تیمش در این فصل بوده و تاکنون 2 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل نیز به ثبت رسانده است. پرسپولیس روز خوبی را در اهواز سپری نکرد و مقابل فولاد شکست خورد. در این دیدار اکثر بازیکنان پرسپولیس روز خوبی را سپری نکردند و کیفیت همیشگی خود را نشان ندادند. یکی از کسانی که در حد و اندازه نبود و توپ های زیادی از دست داد دانیال اسماعیلی فر بود.

یحیی که اصلا از عملکرد دانیال راضی نبود تصمیم گرفت تعویضی عجیب انجام دهد و علیرضا بابایی جوان را به جای اسماعیلی فر در نیمه دوم به میدان بفرستد. تعویضی عجیب که البته جواب نداد، اما یحیی تصمیم گرفت در بازی سخت مقابل فولاد، بازیکنی را به میدان بیاورد که اولین بازی خود در لیگ برتر را انجام می دهد.

علیرضا بابایی بازیکن امیدهای پرسپولیس که به تازگی در تمرین بزرگسالان شرکت کرده است با نظر سرمربی این تیم در تمرینات بزرگسالان شرکت خواهد کرد و با تیم اصلی پرسپولیس قرارداد امضا کرده است.

علیرضا بابایی که در پست دفاع راست بازی می کند در دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آچان برای اولین بار روی نیمکت نشست و در دیدار مقابل فولاد موفق شد برای اولین بار در یک بازی لیگ برتر به میدان برود.

دیدگاهتان را بنویسید