چرا سرمربی استقلال را می زنند؟

چرا سرمربی استقلال را می زنند؟

مهدی فنونی زاده بازیکن سابق تیم استقلال درباره اتفاقات حاشیه ای پایان دیدار این تیم مقابل مس کرمان گفت: واقعا حیف است که فوتبال در کشور ما به این جایگاهی رسیده که دستیار فنی سرمربی را کتک بزند. از تیم استقلال! این آدم کجای فوتبال است که به خودش اجازه می دهد با سرمربی استقلال اینطور رفتار کند؟ هیچ کس این حق را ندارد.

وی ادامه داد: می خواستم به این آقا بگویم برای معروف شدن راه های بهتری وجود دارد! همه می دانند که قرار است چه کاری انجام دهید تا برای تیم خود برنده شوید، اما واضح است که در این بازی تیر شما به سنگ خورد و همه شما تحت فشار بودید. زمانی که فردی تحت فشار زیادی است این رفتار را انجام می دهد. وگرنه چه نیازی است که یک مربی بیاید سر سرمربی استقلال را بزند؟

بازیکن قدیمی استقلال خاطرنشان کرد: این آقایان تمام تلاش خود را کرده بودند تا بازی را ببرند اما وقتی نتوانستند نتیجه بگیرند و سه گل به استقلال خوردند خیلی تحت فشار بودند. اینکه نمی شود از این به بعد استقلال، هر تیمی که به تهران بیاید و تیم ما را شکست دهد، باید کادر فنی استقلال به آنها هجوم آورد و آنها را بکوبد؟ فوتبال نبود!
فنونی زاده افزود: برای مردم کرمان و همچنین فوتبالیست هایی که توسط باشگاه مس کرمان به این منطقه معرفی شدند احترام ویژه ای قائل هستم اما متاسفانه امروز عده ای از این تیم دور هستند که جایگاه خود را نمی دانند و من هم نمی دانم. بدانند کجا هستند

در ضمن به این آقایی که در مورد سرمربی استقلال توییت کرده باید بگم که همه دنیا ساپینتو می شناسن اما بقال همسایه شون شما رو نمی شناسه. فنونی زاده افزود: بعد از 45 سال حضور در دنیای فوتبال برای اولین بار است که این بنده خدا را می بینم و نامش را می شنوم. چرا میخوای کاری کنی که معروف بشی!
بازیکن سابق استقلال با اشاره به اتفاقاتی که در زمان خروج ساپینتو از زمین رخ داد، افزود: وقتی افرادی مثل لوکادیا از ایران می روند و پشت سر مردم ایران حرف می زنند، همین کارها را می کنید. این چه رفتارهایی است که ما شاهد آن هستیم؟ حیف که مردی که باید مراقب امنیت سرمربی و اعضای تیم میهمان در ورزشگاه باشد خودش به آنها حمله می کند! این اتفاقات برای فوتبال ایران اصلا زیبا نیست.

وی ادامه داد: وقتی لوکادیا جرات می کند بگوید ایران صد سال از دنیا عقب است به خاطر همین رفتارهاست. این چه کسانی هستند که جرات می کنند سرمربی استقلال را بزنند؟ ژوزه مورینیو بدتر از این رفتارها در محوطه جریمه حریف انجام می دهد اما در نهایت کمیته انضباطی به این مسائل رسیدگی خواهد کرد. کسانی که مسئولیت امنیت تیم استقلال را بر عهده دارند، چگونه می توانند به سرمربی میلیونی این تیم حمله کنند!

دیدگاهتان را بنویسید