چشمان اسکوچیچ پر از اشک شد/ دروغ می گویند و تقلب می کنند


ساعت: 01:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۲
کد خبر: 1896994

بله، به دراگان پیشنهاد شد که سرمربی تیم امید شود

سرمربی اسبق تیم ملی گفت: بله به دراگان سرمربی تیم امید پیشنهاد شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید استیلی سرمربی سابق تیم ملی در مصاحبه ای تند از پیشنهاد عجیب فدراسیون به دراگان اسکوچیچ سرمربی برکنار شده تیم ملی فاش کرد.

استیلی با تایید اینکه به اسکوچیچ پیشنهاد سرمربیگری تیم امید داده شده است، گفت: چند روز پیش از اسکوچیچ در فدراسیون سوال شد و پیشنهاد سرمربیگری تیم امید را به او دادند و او از این سوال بسیار ناراحت شد و گفت خیلی خوب بود که آنها مرا اینگونه رها کردند تا این پیشنهاد را بدهم.

وی افزود: می دانید سرمربی تیم امید مهدوی کیا است. مهدوی کیا آدم کوچکی در این مملکت نیست. ابتدا باید می‌گفتند او را نمی‌خواهند و به او پیشنهاد پایان همکاری می‌دادند و سپس به اسکوچیچ پیشنهاد سرمربیگری تیم امید را می‌دادند. این پیشنهاد توهین است.

سرمربی اسبق تیم ملی در مورد اسکوچیچ گفت: آنها با جرأت می توانند به اسکوچیچ پیشنهاد دهند که با هم همکاری نکنند. دروغ می گویند و کارهای فریبکارانه انجام می دهند. ابتدا باید به مهدوی کیا احترام بگذارید و به او پیشنهاد دهید که دست از کار بکشد.

وی در خصوص اینکه آیا فدراسیون با مهدوی کیا صحبت کرده است، گفت: خیر، فدراسیون فوتبال باید ابتدا به مهدوی کیا پیشنهاد قطع همکاری می داد و سپس به اسکوچیچ می رفت. این درست نیست. شما با تیم ملی فوتبال بازی می کنید. هر چه شفافیت و صداقت بیشتر باشد مردم بهتر موضوع را می پذیرند. من آدمی هستم که وقتی رها می شوم هرگز حرف نمی زنم. اما اگر الان حرف نزنید فوتبال را از بین می برید. می گویند ورزش آلوده است. بله، کسانی که ورزش را اداره می کنند، آلوده هستند. در غیر این صورت ورزشکاران مبتلا نمی شوند.

استیلی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا اسکوچیچ پیشنهاد فدراسیون برای سرمربیگری تیم امید را پذیرفته است، گفت: پس از ارائه پیشنهاد سرمربیگری تیم امید، چشمان اسکوچیچ پر از اشک شد. من با آنها بودم. او این پیشنهاد را توهین می داند و به هیچ وجه آن را نمی پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید