چقدر ورزش در هفته برای کاهش وزن لازم است؟

چقدر ورزش در هفته برای کاهش وزن لازم است؟

سوالی که برای بسیاری از افرادی که قصد کاهش وزن دارند این است که چقدر فعالیت بدنی در هفته برای آنها مناسب است؟ کارشناسان گفته اند که برای افرادی که می خواهند وزن کم کنند، حدود 150 تا 300 دقیقه ورزش متوسط ​​تا شدید در هفته لازم است. کارشناسان همچنین بیان می کنند که این میزان ورزش هفتگی می تواند در مجموع شامل ۲۲ دقیقه ورزش سبک و ۴۵ دقیقه ورزش نسبتا شدید در روز باشد.

به گفته کارشناسان، فعال بودن کلید سلامتی است و ورزش به افراد کمک می کند تا از بسیاری از مشکلات سلامتی جلوگیری کنند و تناسب اندام داشته باشند.

سوالی که برای بسیاری از افرادی که قصد کاهش وزن دارند این است که چقدر فعالیت بدنی در هفته برای آنها مناسب است؟ کارشناسان گفته اند که برای افرادی که می خواهند وزن کم کنند، حدود 150 تا 300 دقیقه ورزش متوسط ​​تا شدید در هفته لازم است.

کارشناسان همچنین بیان می کنند که این میزان ورزش هفتگی می تواند در مجموع شامل ۲۲ دقیقه ورزش سبک و ۴۵ دقیقه ورزش نسبتا شدید در روز باشد.

افرادی که می خواهند وزن کم کنند، باید ورزش های متوسط ​​یا شدید را بیشتر انجام دهند. با این حال، متخصصان و کارشناسان بهداشت گفتند که هنوز نتوانسته اند میزان پیاده روی روزانه را برای کاهش وزن تعیین کنند.

لازم به ذکر است که میزان و شدت ورزش و فعالیت بدنی برای هر فردی که می خواهد وزن کم کند ممکن است بسته به شرایط بدنی، میزان اضافه وزن و … متفاوت باشد، به همین دلیل مشورت با متخصص در این زمینه

با توجه به مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC)، کاهش تنها پنج تا 10 درصد وزن می تواند فشار خون، قند خون و کلسترول خون را بهبود بخشد.

به گزارش مدیکال اکسپرس، پیاده روی می تواند فواید سلامتی برای افراد نیز داشته باشد. پیاده روی می تواند خطر ابتلا به چاقی، بیماری قلبی، دیابت، فشار خون بالا و افسردگی را کاهش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید