چه کسی صحبت های ستاره پرسپولیس را به یحیی در رختکن گزارش کرد؟

چه کسی صحبت های ستاره پرسپولیس را به یحیی در رختکن گزارش کرد؟

ابتدا محمد محمدی نایب رئیس باشگاه و سپس یحیی گل محمدی سرمربی سرخ پوشان در مصاحبه ای این موضوع را تایید کردند تا پرونده حضور این بازیکن در اردوی سرخ ها برای همیشه بسته شود.

این بازیکن اصلا فکر نمی کرد یحیی گل محمدی ناگهان او را در لیست مازاد قرار دهد و وقتی این اتفاق افتاد شوکه شد و روحیه اش را از دست داد. در این میان برخی بازیکنان پرسپولیس و حتی کریم باقری از شنیدن این خبر تعجب کردند.

حتی پس از این اتفاق بزرگان تیم و باقری وارد عمل شدند تا نعمتی به تمرینات پالشپوهوس بازگردد اما یحیی اجازه بازگشت نعمتی را نداد. مشخص نیست نعمتی از نظر فنی دور از چشم یحیی است یا مشکل دیگری وجود دارد، اما شنیده ایم که به سرمربی پرسپولیس گزارش داده اند که سیامک نعمتی ناراضی است و در رختکن به نیمکت نشینی اعتراض کرده است. . ظاهراً همین مشکل را به گوش یحیی گل محمدی رسانده اند که او تصمیم گرفت با تجربه خودش این بازیکن را ترک کند.

در روزهای اخیر تلاش شد تا گل محمدی از تصمیمی که برای نعمتی گرفت عقب نشینی کند اما صحبت های سرمربی پرسپولیس حکایت از ماندن او در پست های قبلی داشت و خروج سیامک از پرسپولیس قطعی است. آچان گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی مقابل ذوب، پاسخ روشنی به دلیل جدایی نعمتی و اینکه آیا جدایی او به خواست خودش بوده یا نه از سوی کادر فنی، نداد و گفت: نمی خواهم. در مورد این مسائل زیاد صحبت کنید در هر صورت گاهی اوقات بازیکنان فراز و نشیب دارند و تیم تغییر می کند یا کادرفنی می خواهد این اتفاق بیفتد، فوتبال حرفه ای همین است. سیامک هم در مدتی که در تیم ما بود. از نظر فنی و اخلاقی عملکرد خوبی داشت اما متاسفانه شرایط به گونه ای رقم خورد که در نهایت از تیم ما جدا شد و برایش آرزوی سلامتی دارم!

در مورد سیامک نعمتی به نحوه برخورد باشگاه با این جدایی برمی گردد که البته ریشه در تلاش آنها برای حفظ شأن بازیکن قدیمی خود داشت و به همین دلیل هم محمد محمدی و هم یحیی از این عنوان استفاده نکردند. باقی مانده” برای سیامک. و این را آرزوی بازیکن می دانستند که به تیمی برود که فرصت بیشتری برای بازی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید