چک خیرآبادی باعث شد روی فینال کشتی تمرکز کنم/داور می خواست حق من را بخورد اما نتوانست


ساعت: 17:48
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840420

قهرمان ناشنوایان کشتی المپیک گفت: آزمون هیربادی باعث شد تمرکزم را روی فینال کشتی بگذارم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوذر ربیع سده قهرمان المپیک در کشتی ناشنوایان درباره جوایز خود در کشتی ناشنوایان گفت: 4 مدال جهانی و المپیک، یک طلا و یک نقره جهانی در ایران و روسیه و 2 مدال نقره و طلا در ترکیه و برزیل کسب کردم. در حالی که در المپیک قبلی مدال نقره گرفتم، این نقره را اینجا در برزیل گرفتم.

این ورزشکار 33 ساله که کاراته را از 5 سالگی شروع کرده است، تاکید کرد که حدود 18 سال است که در رشته کشتی فعالیت می کند.

وی با اولین مربی خود حجت الله مدرسی تماس گرفت و درباره تمریناتش گفت: من اهل حفجیان و بختیاری هستم اما چند سالی است که در تهران زندگی می کنم و اینجا تمرین می کنم.

او درباره المپیک برزیل گفت: سطح مسابقات بالا بود اما داوری خوب نبود. در مبارزه با رقیب ترکیه ای قاضی می خواست حق من را بخورد که نشد و در نهایت من پیروز شدم.

ربیعی زاده درباره سیلی جمشید حیرآبادی در فینال توضیح داد: از حریف عقب بودم، سرمربی تیم از من می خواست که تمرکز داشته باشم و وقتی این کشتی را گرفتم، روی آن پریدم.

یکی از مسئولان کمیته ملی المپیک که یکی دیگر از میهمانان برنامه دایره طلایی امروز (31 اردیبهشت) بود، درباره درخواست خود از مسئولان نیز گفت: قول دادند 60 درصد جایزه ورزشکاران المپیک را به ما بدهند، امیدوارم این جایزه را بدهند. “اقدام کنید، اگرچه مطمئن نیستم که انجام دهند.

علیرضا رضایی، رئیس انجمن مبارزه با ناشنوایان نیز درباره این کشتی گیر گفت: داوری خیلی ما را نگران کرد. ربیعی زاده چهار امتیاز عقب بود که جمشید خیرآبادی به این شطرنج معروف ضربه زد که انگار خوابی از دست ربیعی زاده افتاده و شجاعانه حریفش را شکست داد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید