کارلو آنچلوتی چه زمانی بازنشسته می شود؟

کارلو آنچلوتی چه زمانی بازنشسته می شود؟

کارلو آنچلوتی که اخیراً رئال مادرید را در اوایل این فصل به قهرمانی لالیگا اسپانیا رساند و به اولین مربی تاریخ تبدیل شد که به عنوان سرمربی پنج عنوان قهرمانی لیگ برتر اروپا را کسب کرده است، به سرویس ایتالیایی Amazon Prime Video گفت. او درباره بازنشستگی خود گفت: «احتمالا بعد از هدایت رئال مادرید بازنشسته خواهم شد. اگر رئال مادرید من را 10 سال اینجا نگه دارد، 10 سال دیگر تمرین خواهم کرد.

وی افزود: دوست دارم در کنار نوه هایم باشم و با همسرم به تعطیلات بروم. کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد که من به دلیل مربیگری استعفا دادم و دوست دارم انجام دهم. دوست دارم به جاهایی بروم که هرگز نرفته ام. من هرگز به استرالیا نرفته ام، هرگز به ریودوژانیرو نرفته ام و دوست دارم بیشتر به دیدار خواهرم بروم. متأسفانه نمی توان همه کارها را همزمان انجام داد، بنابراین در روز بازنشستگی همه کارها را انجام می دهم».

وی گفت: ممکن است مربیگری در سطح ملی گزینه ای برای آینده باشد اما هنوز زود است. این جام جهانی نیست، جام جهانی 2026 است، چرا که نه. این ممکن است یک گزینه باشد. سرمربی تیم ملی کانادا؟ چون نه، دوست دارم روزی این تیم را تمرین کنم. کانادا در مقدماتی جام جهانی 2022 عملکرد بسیار خوبی داشت.

آنچلوتی 62 ساله که در مورد احتمال تشکیل مثلث بین بنزما، وینیسیوس جونیور و امباپه در رئال مادرید نیز صحبت کرد، گفت: به طور کلی، بازیکنان خوب می دانند چگونه با هم بازی کنند. بنزما همیشه پیشرفت کرده، دوران پرفراز و نشیبی نداشته و همیشه در سطح بالایی بوده است. کریم احتمالا در حال حاضر در بالاترین سطح دوران حرفه ای خود قرار دارد. بنزما نه به تمرین نیاز دارد و نه مدیریت. از کریم فقط باید در تیم استفاده شود. او به تنهایی از عهده این کار برمی آید، زیرا او یک حرفه کامل، یک بازیکن بسیار متواضع و بزرگ است.

کارلوتو در پایان گفت: کریم برای ما خیلی بازی کرد و در این فصل بسیار حیاتی بود. او در حال حاضر یکی از مشهورترین بازیکنان جهان است و تواضع زیادی دارد و فکر می کنم این نقطه قوت اوست. البته ما فقط به خاطر بنزما برنده نخواهیم شد، زیرا پشت سر او ساختار قوی یک باشگاه قوی و یک تیم سطح بالا وجود دارد. کریم توپ طلا را خواهد برد.

دیدگاهتان را بنویسید